اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری از «ننه دلاور و فرزندان او»


نمایش ننه دلاور و فرزندان او به کارگردانی زهرا صبری در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت.


ویدیو مرتبط :
از کاسبی ننه دلاور در جَنگ تا بچه هایی که سقط می شوند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: فاطمه معتمد آریا در «ننه دلاور»


«ننه دلاور» یکی از مشهورترین نمایشنامه‌های برتولت برشت است که امسال با کارگردانی زهرا صبری در بخش مسابقه بین الملل سی و دومین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد، این نمایش براساس ترجمه مصطفی رحیمی به صحنه رفت. فاطمه معتمد آریا در این تئاتر نقش محوری را برعهده دارد.

خبرگزاری ایسنا: «ننه دلاور» یکی از مشهورترین نمایشنامه‌های برتولت برشت است که امسال با کارگردانی زهرا صبری در بخش مسابقه بین الملل سی و دومین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد، این نمایش براساس ترجمه مصطفی رحیمی به صحنه رفت.  فاطمه معتمد آریا در این تئاتر نقش محوری را برعهده دارد.

 فاطمه معتمدآریا سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر در نمایش «نامه‌هایی به تب» حضور داشت که کارگردان آن سیامک احصایی بود و متنش را محمد چرمشیر نوشته بود.