اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری از انفجار کپسول اکسیژن در پایگاه اورژانس و سوختن دو نفر از پرسنل اورژانس تهران



اخبار,اخبار حوادث , سوختگی

به علت انفجار کپسول اکسیژن دو تن از همکاران مرکز اورژانس تهران دچار سوختگی (حدودا 25 %) از ناحیه صورت و چشم و دست ها شدند.

ساعت 11:52 امروز چهارشنبه 28 مرداد ماه 94 به علت انفجار کپسول اکسیژن دو تن از همکاران مرکز اورژانس تهران دچار سوختگی (حدودا 25 %) از ناحیه صورت و چشم و دست ها شدند.

حادثه زمانی رخ داد که مسئول توزیع کپسول اکسیژن وارد پایگاه 226 نوبنیاد شده و یکی از تکنسین های پایگاه اورژانس تهران جهت تحویل گرفتن و تعویض کپسول نزدیک خودروی توزیع اکسیژن شد و در حین جا به جایی ، کپسول دچار انفجار شد و موجب سوختگی و مصدومیت همکاران گردید.

بی درنگ همکاران توسط آمبولانس های پایگاه مذکور به بیمارستان شهید مطهری اعزام و هم اکنون تحت درمان می باشند.

اخبار,اخبار حوادث , سوختگی

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تقدیر امام خمینی (ره) از زحمات پرسنل اورژانس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار در یکی از پایگاه‌های اورژانس تهران


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از انفجار در یکی از پایگاه‌های اورژانس شمال پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از انفجار در یکی از پایگاه‌های اورژانس شمال پایتخت خبر داد.

حسن عباسی در این باره گفت: حادثه انفجار در پایگاه اورژانس نوبنیاد در ساعت 11:52 امروز رخ داد که به دنبال آن یکی از تکنسین‌های اورژانس و پیمانکاری که مسئول شارژ کپسول‌های اکسیژن بود دچار حادثه شد.

وی در توضیح بیشتر این حادثه افزود: پیمانکاری مسئول تعویض کپسول‌های اکسیژن است که صبح امروز نیز این فرد به پایگاه اورژانس نوبنیاد مراجعه و در حال تعویض کپسول اکسیژن به منظور شارژ مجدد آن بود که ناگهان هنگام جابجایی، این کپسول منفجر شده و فرد پیمانکار و تکنیسین اورژانس دچار مصدومیت شدند.

عباسی میزان سوختگی این دو فرد را حدود 25 درصد اعلام کرد و گفت:‌ این افراد از ناحیه سر، صورت و دستها دچار سوختگی شده و هم اکنون در بیمارستان شهید مطهری تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود:‌ اقدامات لازم برای درمان این افراد انجام شده، همچنین گروهی از کارشناسان مربوطه نیز علت انفجار کپسول اکسیژن را بررسی خواهند کرد.