اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف ‌خودرو‌ها در میدان شهید صیاد شیرازی+ تصاویر



 

تصادف سه دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش حوادث باشگاه خبرنگاران، ظهر روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 13:41 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف سه دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در شهریار،میدان شهید صیاد شیرازی به طرف شهرک جعفریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های  101 مرکزی و 301 اندیشه  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پراید،پیکان وانت  و کامیون به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به انحراف پیکان وانت و برخوردش با تیر برق وسط بلوار شده است.

همچنین این حادثه منجر به مصدوم و محبوس شدن سرنشینان خودروهای فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری افرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودروهای مذکور با هماهنگی راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل گردید.

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف رانندگی

 

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف رانندگی

 

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف رانندگی

 

 اخبار  حوادث -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نقش صیاد، سخنرانی رهبر درباره شهید صیاد شیرازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان شهید صیاد شیرازی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد زنجیره‌ای چند دستگاه خودرو در بزرگراه صیاد شیرازی خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد زنجیره‌ای چند دستگاه خودرو در بزرگراه صیاد شیرازی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این تصادف که باعث انتقال چهار راننده به مراکز درمانی شد گفت : ساعت ۵۰دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از برخورد چند دستگاه خودرو در شمال به جنوب بزرگراه صیاد شیرازی نرسیده به خیابان بوستان هشتم مطلع شدند و بلافاصله ایستگاه ۹۷عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد:‌چهار دستگاه خودرو(پراید، ال ۹۰،  پژو ۲۰۶ و پژو  پرشیا) به علت لغزنده بودن بزرگراه با یکدیگر برخورد کردند که تارسیدن نیروهای آتش نشانی سه تن از راننده خودروها توسط مردم خارج به مراکز درمانی منتقل شدند و آتش نشانان نیز یک راننده دیگر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

 ملکی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل عملیات را در ساعت ۱و ۲۱دقیقه به پایان بردند.