اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار موتورسوار 16 ساله با کارگر شهرداری



رییس پلیس راه شهرستان همدان گفت: راننده 16 ساله یکدستگاه موتور سیکلت موجب مرگ کارگر شهرداری فعال در منطقه خضر همدان شد.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته نوجوان 16 ساله که در حال تردد در محله خضر همدان بود با یک عابر پیاده برخورد کرد.

وی اضافه کرد: شدت سرعت موتورسیکلت موجب مجروحیت شدید عابر پیاده شده که پس از انتقال وی به بیمارستان این کارگر 50 ساله جان باخت.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: بی توجهی به جلو و نداشتن مهارت کنترل وسیله نقلیه عامل بروز این سانحه دلخراش گزارش شده است.


 اخبار حوادث  -  ایرنا


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار موتورسوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تراکتورسواری مرگبار پسر 16 ساله



پسر نوجوان هنگام رانندگی با تراکتور دچار حادثه شد و به طرز وحشتناکی زیر لاستیک سنگین تراکتور جان خود را از دست داد.

به گزارش ایران، این پسر که علیرضا زمندی نام داشت ساعت دو بعد از ظهر روز چهارشنبه گذشته با تراکتور به سمت زمین‌های کشاورزی در اطراف شهر جغتای در حرکت بود. او رانندگی می‌کرد که ناگهان کنترل وسیله نقلیه را از دست داد.

در این حادثه تراکتور از مسیر اصلی منحرف و لاستیک آن به داخل جوی آب کنار محور روستایی افتاد. با توجه به بر هم خوردن تعادل این وسیله به علت نصب تریلی یدک، پسر بچه لاغراندام از پشت فرمان تراکتور به پایین سقوط و لاستیک سنگین عقب از روی بدن او عبور کرد.

در این حادثه علیرضا به علت شدت صدمات وارده در دم جان خود را از دست داد. سرهنگ علی اکبر کیانی، فرمانده پلیس جغتای نیز در این باره گفت: برابر بررسی‌های اولیه کارشناسان تصادفات پلیس راه، ناتوانی راننده تراکتور در کنترل وسیله نقلیه علت حادثه اعلام شده است.


  اخبار حوادث  -  ایران