اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف زنجیره ای 6 دستگاه وسیله نقلیه در علی آباد



اخبار ,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار حوادث - بامداد امروز به وقوع پیوست
تصادف زنجیره ای 6 دستگاه وسیله نقلیه در علی آباد

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از حادثه دیدن 15نفر و امداد رسانی به آنها در اثر برخورد یک دستگاه تریلی با دو دستگاه کامیون و سه دستگاه خودرو سواری در محور علی آباد خبر داد.

حسین درخشان گفت: ساعت 3:30 دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه تریلی حامل سوخت و برخورد دو دستگاه کامیون و سه خودرو به صورت زنجیره ای در محور علی آباد به گرگان - 2 کیلومتری پایگاه قرق – جنگل قرق سازمان امداد و نجات اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به نوع گزارش دریافتی به سرعت نیروهای امدادی خود را به محل حادثه رساندند و کار امداد و نجات مجروحان را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه دیدن 15 نفر، گفت:مصدومین تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و پنج نفر از آنها که به خدمات بیشتر نیاز داشتند به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند.

7 نفر کشته و مجروح شدند
سرهنگ قدمی رییس پلیس راه استان گلستان نیز گفت: در تصادفاتی که بامداد امروز در محور علی آباد به گرگان اتفاق افتاد پس از انتقال مجروحان به بیمارستان متاسفانه 2 نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در یکی از تصادفات یک خودرو پراید به علت عدم توجه به جلوی راننده آن به عقب یک تریلی برخورد می کند و 2 نفر از سرنشینان آن کشته و یک نفر مجروح می شوند.

رییس پلیس راه استان گلستان در خصوص تصادف زنجیره ای یک تریلی دیگر با 2 پراید و یک پژو گفت: در این حادثه نیز عدم توجه به جلوی راننده تریلی علت حادثه شناخته شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
8 میلیون وسیله نقلیه در ایران بیمه ندارند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف زنجیره‌ای 42 وسیله نقلیه



رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از تصادف زنجیره‌ای 42 وسیله نقلیه در آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

تصادف زنجیره‌ای 42 وسیله نقلیهسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز در باند جنوبی آزادراه قزوین- کرج در محدوده نیروگاه شهید رجایی 42 وسیله نقلیه در جاده لغزنده با هم برخورد کردند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و صرفا چهار تن در این حادثه مصدوم شدند که با حضور نیروهای امدادی مصدومان در محل مورد مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به اینکه رانندگان باید در زمان بارندگی با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مطمئن رانندگی کنند ،بیان کرد: کارشناسان پلیس علت این تصادف زنجیره‌ای 42 وسیله نقلیه را عدم رعایت فاصله طولی از جانب رانندگان وسایل نقلیه نسبت به وسیله نقلیه جلویی اعلام کردند.


 اخبارحوادث  -  باشگاه  خبر نگاران