اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف زنجیره‌ای در محور اصفهان- نطنز



مدیرعامل هلال‌احمر استان اصفهان از تصادف زنجیره‌ای ۴۰ دستگاه خودرو در مسیر اصفهان- نطنز خبر داد و گفت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای شب گذشته تا صبح امروز ۲۵۰ خودروی گرفتار شده در برف را نجات دادند.

محسن مومنی با اشاره به حوادث جاده‌ای ناشی از بارش سنگین برف در استان اصفهان و حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان، اظهار داشت: تصادف زنجیره‌ای 40 دستگاه خودرو در محور نطنز به اصفهان 3 مصدوم به جای گذاشت که با توجه به بسته بودن محور نطنز، مصدومان این حادثه توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان شب گذشته تا صبح امروز 250‌خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور نطنز به اصفهان را نجات داده و اقدامات حمایتی لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه در این اقدامات امدادرسانی 80 نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، گفت: پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در منطقه «ابیازن» نطنز مستقر هستند و پتو و مواد غذایی در اختیار در راه ماندگان قرار داده شده است.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اصفهان با توجه به شدت برف و کولاک حتی در بستن زنجیر چرخ به مسافران در راه مانده نیز کمک کردند و عملیات امدادرسانی همچنان در جاده‌های استان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای با ۴ کشته و زخمی در اصفهان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات تازه از تصادف زنجیره‌ای محور «یاسوج - اصفهان»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تصادف ۴ خودرو در محور «یاسوج – اصفهان» متاسفانه ۴ نفر از هموطنان در محل حادثه جان خود را از دست دادند و ۷ نفر نیز زخمی شدند.

«محمدرضا قنبری» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: چهار خودروی سواری پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پیکان و ال ۹۰ در محور «یاسوج – اصفهان» منطقه «تلگاه» با هم برخورد شدیدی داشتند که پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ۴ نفر از هموطنان پیش از رسیدن نیروهای امدادی و یک نفر دیگر نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: فوت‌شدگان، دو زن، یک مرد و دو کودک بودند، هم‌چنین هفت مجروح این تصادف نیز به وسیله نیروهای امدادی ۱۱۵ استان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برای مداوا و اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

 

اخبار حوادث - ایسنا