اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین اتوبوس ولوو با تریلی/ 12 تن مجروح شدند



اخبار,اخبار حوادث, تصادف

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از برخورد خونین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلی و 12 مجروح در این حادثه خبر داد.

سرهنگ مرادی رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در تشریح جزئیات تصادف خونین بامداد امروز، گفت: ساعت 1:50 بامداد امروز در محور کنگاور در محدوده گردنه بید سرخ یک دستگاه اتوبوس مسافربری با 16 سرنشین که از ایلام به سمت تهران در حال حرکت بود، با یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع این حادثه، 12 تن دچار مجروحیت شدند که تعدادی از آن‌ها به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته و تعدادی دیگر با توجه به شدت جراحت با حضور نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مسئول پلیس در پایان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف را خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده اتوبوس ولوو اعلام کردند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
40دانش آموز دانمارکی در تصادف اتوبوس با پل مجروح شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف خونین مینی بوس با تریلی در محور کرج - چالوس /10 تن مجروح شدند



سخنگوی سازمان امداد و نجات هلا‌ل احمر ازبرخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه تریلی در محور کرج - چالوس و 10 مصدوم در این حادثه خبر داد.

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 9:00 صبح امروز در کیلومتر  65  منطقه گچسر محور کرج - چالوس  یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه تریلی برخورد کرد.

وی افزود: 10 تن از سرنشینان مینی بوس در این حادثه مجروح شدند که سریعا توسط نیرو‌های امدادی تحت درمان قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلا‌ل احمر خاطر نشان کرد: متاسفانه 4 تن از مجروحان حادثه به دلیل شدت جراحات  به بیمارستان منتقل شدند.