اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف جان عابر 50 ساله را گرفت


بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در حادثه تصادف منجر به فوت یک شهروند ۵۰ ساله، راننده خودرو متواری شد.

خبرگزاری مهر: بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در حادثه تصادف منجر به فوت یک شهروند ۵۰ ساله، راننده خودرو متواری شد.

سرهنگ مراد مرادی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزییات این حادثه، گفت: این شهروند ۵۰ ساله در محور جنوب به شمال اتوبان شیخ فضل الله نوری بر اثر برخورد با یک دستگاه خودروی سواری جان خود را از دست داد.

وی افزود: پلیس علت اصلی تصادف را بی توجهی راننده خودرو به جلو و استفاده نکردن از پل عابر توسط عابر پیاده که با لباس تیره در حال عبور از این مسیر بود، اعلام کرد.

بر اساس اعلام پلیس متاسفانه خودروی عامل تصادف متواری شده است.


ویدیو مرتبط :
از بچه 5 ساله تا مرد 50 ساله! همه اسکیت سواری می کنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن عابر برای تماشای تصادف جان باخت!


صبح امروز تصادف یک پژو در اتوبان یاسینی رخ داد که فوتی نداشت اما یک ساعت بعد زن عابری که برای مشاهده این حادثه در محل ایستاده بود به علت برخورد یک کامیون با پژوی تصادفی جان باخت.

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: صبح امروز تصادف یک پژو در اتوبان یاسینی رخ داد که فوتی نداشت اما یک ساعت بعد زن عابری که برای مشاهده این حادثه در محل ایستاده بود به علت برخورد یک کامیون با پژوی تصادفی جان باخت.

حسن عباسی با اشاره به تصادف یک کامیون با یک پژو در اتوبان یاسینی که به مرگ یک زن منجر شد، اظهار داشت: در ساعت 6 صبح امروز یک پژو با گارد ریل اتوبان یاسینی برخورد کرده بود اما یک ساعت بعد هنگامی که یک زن به دلیل کنجکاوی برای مشاهده این تصادف ایستاده بود در همین زمان به علت برخورد کامیونی با این پژو جان سپرد.

وی افزود:‌ در پی گزارش این حادثه آمبولانس‌های اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند و این زن را به بیمارستان سرخه‌حصار انتقال دادند. ولی به علت شدت جراحت‌های وارده به این زن وی در بیمارستان جان سپرد.