اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشنج در سالن محل برگزاری سخنرانی مشایی در استانداری خوزستان/ شعار بیکاری بیکاری هنگام سخنرانی



اسفندیار رحیم مشایی,سخنرانی مشایی در خوزستان

شعار بیکاری بیکاری هنگام سخنرانی

اعتراض یک خانم به سخنرانی مشایی/مشایی دعوت احمدی نژاد را نپذیرفت

 حضور اسفندیار رحیم مشایی در مراسم «حماسه حضور» در استانداری خوزستان با حاشیه هایی همراه شد که جو سالن این همایش را برای دقایقی متشنج کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هنگامی که در این مراسم که مربوط به تجلیل از نخبگان و ایثارگران خوزستان بود نوبت به سخنرانی رئیس جمهور رسید یکی از افراد حاضر ناگهان درخواست کرد که «جوانان دوست دارند آقای مشایی سخنرانی کند تا آنها با نظرات وی آشنا شوند».

در این هنگام یکی از بانوان حاضر در این مراسم با اعتراضی شدید مانع از حضور مشایی به عنوان سخنران شد. این اعتراض وی باعث تشنج در سالن محل برگزاری مراسم شد. این خانم با صدای بلند می گفت: «ما برای شنیدن سخنان رئیس جمهور به این مکان آمده ایم نه سخنرانی مشایی». این خانم عقیده داشت که سخنرانی مشایی تنها جنبه تبلیغاتی برای انتخابات دارد.

به هر حال وقتی احمدی نژاد سخنرانی خود را آغاز کرد جو سالن کمی آرام شد ولی احمدی نژاد در پایان سخنانش با اشاره به اینکه برخی از حضار قصد دارند سخنان آقایی مشایی را بشنوند از اسفندیار رحیم مشایی مجددا دعوت کرد که برای سخنرانی به پشت  میکروفن حضور پیدا کند.

در این هنگام بانوی معترض بازهم با صدای بلند اعتراض خود را شروع کرد ولی مشایی با حضور در محل سخنرانی در سخنانی کوتاه عنوان کرد: اصلا قصد نداشتم در این مراسم سخنرانی کنم. دوست داشتم این خانم به این مکان بیاید و با سخنرانیش بگوید که به چه علت مخالف سخنرانی من است.

مشایی ادامه داد: ما در کشوری زندگی می کنیم که مقیاس هر فرد جهانی است. من موافقم که مخالفان من هم صحبت کنند  زیرا وقتی صحبت می کنیم حقایق روشن می شود.

البته برخی حضار مجددا اصرار کردند که مشایی سخنرانی کند و رئیس جمهور هم به اصرار خود برای سخنرانی مشایی ادامه داد ولی به علت خودداری مشایی از این کار در نهایت احمدی نژاد اعلام کرد که آقایی مشایی به زودی در یک فرصت مناسب سخنرانی خواهد کرد.

با وجود این در بیرون از سالن محل برگزاری این همایش، خبرنگاران هنگام ترک استانداری، مشایی را در حال گفتگو با این خانم معترض دیدند.

هنگام سخنرانی رئیس جمهور در شهرستان هویزه نیز مردم حاضر در مراسم با شعار «بیکاری بیکاری» احمدی نژاد را به واکنش مجبور کردند و وی در نهایت مجبور شد در خصوص بیکاری در هویزه مطالبی را بیان کند.

همچنین هنگام حضور رئیس جمهور در هویزه پلاکادری با این نوشته ( مسکن مهر زمینهای زراعی ما را غصب کرده و در آن خانه ساخته است. ما اعلام می کنیم که نماز و روزه آنها باطل است) توسط برخی افراد حمل شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدی نژاد و برخی وزرای کابینه وی برای انجام چهارمین سفر استانی خود به خوزستان روز یکشنبه وارد این استان شدند./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی جناب آقای دهقان معاون امنیتی استانداری خوزستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم سخنرانی احمدی نژاد در حرم امام جنجالی شد/ شعار پی در پی مردم علیه مشایی+تصاویر



باز هم سخنرانی احمدی نژاد در حرم امام جنجالی شد/ شعار پی در پی مردم علیه مشایی/ احمدی نژاد دوباره تکرار کرد: مخلص شما هستم، نوبت شما هم می رسد! + تصاویر

در میانه سخنرانی او، سر و صدا و شعارهای زیاد مردم مانع شنیدن صدای رییس جمهور می شد. این در حالی است که شعارهایی مانند "احمدی دلاور پیرو خط رهبر" بارها از سوی مردم سر داده شد که احمدی نژاد در پاسخ گفت: "خیلی ممنون، قبول است ، قبول است"

انتخاب : بار دیگر، سخنرانی محمود احمدی نژاد در حرم امام (ره) جنجالی شد.

احمدی نژاد که سال گذشته در حرم امام (ره) و در چنین روزهایی، سخنانش را با شعارهای "مرگ بر مشایی" "مشایی حیا کن احمدی رو رها کن" و.... نیمه تمام گذاشته بود، امسال نیز حاشیه های مشابهی در مراسم سخنرانی او مشاهده شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

در میانه سخنرانی او، سر و صدا و شعارهای زیاد مردم مانع شنیدن صدای رییس جمهور می شد. این در حالی است که شعارهایی مانند "احمدی دلاور پیرو خط رهبر" بارها از سوی مردم سر داده شد که احمدی نژاد در پاسخ گفت: "خیلی ممنون، قبول است ، قبول است"

نکته عجیب اینکه او مانند سال گذشته ، اشاره ای به یکی از افراد کرد و گفت: مخلص شما هم هستم، دو سه دقیقه دیگر می‌رسم و بعد نوبت شماست.

بیشترین شعاری که باعث قطع سخنرانی احمدی نژاد شده بود، این بود: "این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده"

یکی از خبرنگاران "انتخاب" که خود در محل سخنرانی حاضر بوده گزارش داد : در این مراسم ، شعارهایی نیز علیه مشایی رییس دفتر محمود احمدی نژاد شنیده شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این در حالی است که پخش این شعارها از تلویزیون نیز شنیده شد و صداوسیما ترجیح داد با کم کردن صدای محیط، مانع شنیدن شدن این حاشیه ها شود.

 تصاویر دو نفره ای از احمدی‌نژاد با رهبر معظم انقلاب در دستان اغلب مردم نزدیک به تریبون دیده می‌شد.

"خبر" نیز در این مورد نوشته است: پلاکاردی با عنوان "خادم مردم، خدا قوت" در دستان یکی از حاضران در این مراسم بود که در تصویری که از صدا و سیما پخش شد، فرد دیگری مانع از به نمایش درآمدن آن می‌شد.

قابل ذکر است، سخنرانی وی با دو ساعت تاخیر در تلویزیون پخش شد./انتخاب