اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترکیه 150 پیشمرگه کرد را زنده زنده در آتش سوزاند + عکس



یک عضو حزب دموکرات کردستان پارلمان ترکیه در گفتگو با رسانه های داخلی روسیه از سوختن حدود 150 تن از اعضای نیروهای پیشمرگه کرد بر اثر حملات ارتش ترکیه در استان های جنوب شرقی ترکیه خبر داد.

به گزارش میزان به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک نیوز"؛ طی ماه اخیر، نیروهای ازتش ترکیه مواضع نیروهای پیشمرگه کرد را بارها مورد حملات توپخانه ای قرار داده است.

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,حملات ارتش ترکیه به  کردها


بنابر این گزارش، ترکیه با ادعای اینکه نیروهای پیشمرگه کرد یک گروه تروریستی و تهدیدی برای امنیت کشورشان به حساب می آید، حملاتش را ادامه می دهد.

"فلکناس اوسا" گفت: در ناحیه سیزر از شیرناک، حدود 150 کرد بر اثر حملات ترکیه در ساختمان های مختلف زنده زنده در آتش سوختند. برخی از اجساد بدون سر بودند، برخی دیگر کامل سوخته بودند بنابراین، کالبدشکافی غیرممکن بود.

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,حملات ارتش ترکیه به  کردها


این عضو حزب دموکرات کردستان پارلمان ترکیه در ادامه گفت: تمام این قربانیان کرد بودند. در حال حاضر نیز حدود 200 تن دیگر در زیرزمین خانه های استان دیاربکر محبوس شده اند و نیروهای ویژه ترکیه اجازه نجات آن ها را نمی دهد.. اوضاع در این منطقه فاجعه بار است.

 

 اخبار بین الملل  - میزان   


ویدیو مرتبط :
آتش زدن مسلمانان در میانمار زنده زنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سی کودک کلمبیایی زنده در آتش سوختند(+عکس)



 اخبار حوادث - سی کودک کلمبیایی زنده در آتش سوختند

 بر اثر آتش گرفتن اتوبوسی در نزدیکی شهر فونداسیون واقع در شمال کلمبیا، حداقل 31 کودک زنده در آتش سوختند و 24 نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

 اخبار,اخبار حوادث,آتش گرفتن اتوبوس

 

به گزارش خبرآنلاین این اتوبوس که حامل کودکان یک تا هشت ساله بوده، در حوالی ظهر روز یکشنبه منفجر شده و کاملا منحدم شد.

یورو نیوز نوشت،اطلاعات زیادی درباره علت وقوع این حادثه منتشر نشده، ولی راننده این اتوبوس که از محل حادثه گریخته، در حالی که ظرفی حاوی بنزین در دست داشته مشاهده شده است.

اما پلیس کلمبیا، مشکل فنی را دلیل بروز این حادثه عنوان کرده است.
اخبار حوادث - خبر آنلاین