اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترکیب جدید هیئت رئیسه کمیسیون قضایی


سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از تعیین ترکیب جدید اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: «محمدعلی اسفنانی» سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از تعیین ترکیب جدید هیئت رئیسه کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: در این جلسه با حضور اعضای کمیسیون قضایی رای‌گیری به منظور انتخاب اعضای هیئت رئیسه انجام شد.

وی ادامه داد: در این جلسه «اللهیار ملکشاهی» نماینده خرم‌آباد به عنوان رئیس، «محمد رزم» نماینده کرمانشاه و «سیدحمیدرضا طباطبائی به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

نماینده فریدون‌شهر، فریدون و چادگان تصریح کرد: «نیره اخوان بی‌طرف» نماینده اصفهان و «میرهادی قره‌سید رومیانی» نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو به عنوان دبیران و بنده هم به عنوان سخنگوی کمیسیون قضایی انتخاب شدیم.

اسفنانی بیان داشت: همچنین در این جلسه طرح حمایت از مالکیت صنعتی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسات قبلی چند ماده از این طرح اصلاح شده بود و امروز نیز با حضور رئیس ثبت اسناد و املاک ادامه این طرح مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت به کمیته تخصصی ارجاع داده شد.


ویدیو مرتبط :
اقدامات کمیسیون حقوقی قضایی اتاق ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین واکنش هاشمی رفسنجانی به ترکیب هیئت رئیسه خبرگان



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی در اولین واکنش به انتخابات هیات رئیسه خبرگان دوره پنجم گفت: ترکیب هیئت رئیسه خیلی خوب است.

به گزارش فارس، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اولین واکنش به انتخابات هیات رئیسه خبرگان دوره پنجم گفت: انتخابات در فضایی آرام، سریع و بدون هیچ گونه مشاجره برگزار شد.


هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: ترکیب هیئت رئیسه نیز خیلی خوب است.

به گزارش فارس در اجلاسیه امروز آیت‌الله جنتی با 51 رای رئیس مجلس خبرگان رهبری شد.