اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترور یک معلم در راسک همزمان با سفر روحانی



اخبار,اخبار اجتماعی,ترور یک معلم در راسک


اخبار اجتماعی - ترور یک معلم در راسک همزمان با سفر روحانی

«جواد نوروزی» یک فرهنگی شاغل رسمی آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان در روستای حیط در 35 کیلومتری شهرستان راسک به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد.

نماینده زاهدان گفت : خبر دار شدیم یک معلم بیگناه و مظلوم همزمان با سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان در روستای راسک به شهادت رسیده است.

حسین علی شهریاری در گفت و گو با ایران خبر اعلام کرد : متاسفانه با خبر شدیم یک معلم بیگناه در شهرستان راسک هدف حمله کور تروریستهای وهابی  قرار گرفته است.

نماینده زاهدان گفت : این معلم بر اثر تیر اندازی جان خود را از دست داده است.

«جواد نوروزی» یک فرهنگی شاغل رسمی آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان در روستای حیط در 35 کیلومتری شهرستان راسک به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد.

وی معلم پایه 6 روستای حیط از توابع شهرستان راسک هنگام رفتن به محل کار به ضرب 5 گلوله توسط راکبان موتور سوار مسلح به سلاح گرم کشته شد.

اخبار اجتماعی - ایران خبر


ویدیو مرتبط :
سفر معراج سفر مکانی بوده یا سفر روحانی؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیضاح فرجی دانا همزمان با سفر روحانی


جلسه استیضاح رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم قرار است چهارشنبه برگزار شود؛ جلسه‌یی كه به شرط برگزاری‌اش در روز چهارشنبه، رییس‌جمهور هم فرصت حضور در آن را پیدا نخواهد كرد.

روزنامه اعتماد: جلسه استیضاح رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم قرار است چهارشنبه برگزار شود؛ جلسه‌یی كه به شرط برگزاری‌اش در روز چهارشنبه، رییس‌جمهور هم فرصت حضور در آن را پیدا نخواهد كرد.

رییس‌جمهور كه قرار بود روز چهارشنبه برای ادامه سفرهای خود به استان اردبیل سفر كند با سفرش فرصت دفاع از وزیری كه این روزها مظلومانه زیر تیغ استیضاح مخالفان قرار گرفته است را از دست می‌دهد. طبق روال استیضاح وزرا در آیین‌نامه‌های داخلی مجلس شورای اسلامی دفاع روسای جمهور از وزیر مورد استیضاح واقع شده نقش بسیار بالایی در تغییر نظر نمایندگان مجلس دارد. تجربه نشان داده است كه دفاع رییس‌جمهور از وزیر بارها سرنوشت استیضاح‌ها را تغییر داده است.

حالا باید دید كه آیا حسن روحانی با توجه به همزمان شدن سفرش با جلسه استیضاح یكی از پركارترین وزرایش، سفر خود را به تعویق می‌اندازد تا از وزیر علوم كابینه‌اش دفاع كند یا خیر؟