اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک نیمه‌سنگین آزادراه کرج - قزوین


رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین خبر داد.

خبرگزاری فارس:  سرهنگ حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی ترافیک در ابتدای محور کرج - چالوس از تونل کندوان به کرج و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل حصارک تا پل کردان نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین در خراسان شمالی محور بجنورد به اسفراین، خوزستان محورهای دزفول - اندیمشک، شوش - اندیمشک، شوشتر - اندیمشک، بهبهان - زیدون، قم محورهای قم به سلفچگان و و قم به کاشان و در آزادراه تهران به قم ترافیک نیمه سنگین است.

حمیدی گفت: در استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان و اصفهان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی تأکید کرد: سایر  محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج - قزوین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین


رییس پلیس راه البرز وضعیت ترافیک را در آزادراه تهران - کرج و قزوین ، سنگین اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: سرهنگ رضا اکبری عصر یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این ترافیک در لاین جنوبی محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس واز پل فردیس تا پل کلاک سنگین و بقیه مسیر نیمه سنگین است .

وی اضافه کرد: درجاده چالوس نیز اکنون با توجه به یکطرفه بودن جاده کرج - چالوس درمسیر شمال به جنوب ترافیک دراین مسیر نیمه سنگین و پرحجم است .

اکبری ازرانندگان خواست با توجه به پایان تعطیلات اخیر و افزایش بار برگشت ازعجله وشتاب خودداری کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یکهزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک کشور مربوط به راه های این استان است.