اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین و بارش برف در جاده چالوس


مرکز مدیریت راه‌های استان البرز از وجود ترافیک سنگین در جاده چالوس و بارش برف در سه راهی دیزین خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مرکز مدیریت راه‌های استان البرز از وجود ترافیک سنگین در جاده چالوس و بارش برف در سه راهی دیزین خبر داد.

مرکز مدیریت راه‌های استان البرز از وجود ترافیک سنگین و کندی تردد در جاده چالوس خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در حال حاضر ترافیک سنگین وکندی تردددر محورکرج - چالوس درمقاطع بیلقان وآدران وجود دارد.

همچنین مرکز مدیریت راه‌های استان البرز از بارش برف در جاده چالوس خبر داده و افزوده است: برف در جاده چالوس درسه راهی دیزین پیچ‌سرهنگ و کندوان در حال بارش است.


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت) 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف و باران و ترافیک سنگین در جاده‌ ها


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور گفت: در محور کرج چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان، محور هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم و محدوده سه راهی لاسم و پنجاب، محور فیروز کوه محدوده تونل شیرگاه و محور قزوین به سمت رشت، ترافیک سنگین گزارش شده است و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در ارتفاعات محورهای هزار و چالوس بارش برف و در استان‌های چهار محال بختیاری، خراسان شمالی زنجان، کردستان، کهکیلویه و بویر احمد، گیلان، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی،‌ همدان اکثر محورها و در استان‌های آذربایجان غربی محور پیران شهر و ارومیه – مهاباد، سمنان محور سمنان – گرمسار، اصفهان محور داران – الیگودرز، سمیرم – یاسوج بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان به انسداد ۶ محور اشاره کرد و اظهار داشت: محورهای قم – گرمسار، پونل – خلخال، شمشک – دیزین، آزادراه چالوس – مرزن آباد، محور چمستان – وازتنگه و محور اردبیل – سرچم کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.