اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحرکات مشکوک سعودی ها علیه ایران


عربستان سعودی برای جلوگیری از گسترش روابط بین ایران و کشورهای منطقه و نیز در اقدامی جهت ضربه زدن به موقعیت ایران در غرب آسیا در پی تحرکاتی است.

باشگاه خبرنگاران: عربستان سعودی برای جلوگیری از گسترش روابط بین ایران و کشورهای منطقه و نیز در اقدامی جهت ضربه زدن به موقعیت ایران در غرب آسیا در پی تحرکاتی است. 

گزارشگر شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی با اشاره به سفر شیخ صباح الاحمد الصباح امیر کویت و شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی به عربستان گفت: این سفرها زمانی صورت می گیرند که منطقه دستخوش تحولات متعدد است. این تحولات نیازمند تجمع کشورهای حوزه خلیج فارس به ریاست پادشاه عربستان است. 

وی افزود: در جنوب عربستان، یمن شاهد تحولاتی است که پیامدهای وخیمی به همراه دارد. در شرق همیشه پرونده ایران در انتظار تحولات و پیامدهای این تحولات بر منطقه است. در غرب عربستان، شریکی تاریخی به نام مصر وجود دارد که تلاش ها برای تیره کردن روابطش با کشورهای حوزه خلیج فارس موفقیت آمیز نبود. 

گزارشگر شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی در پایان گفت: پرونده مبارزه با تروریسم نیز به ویژه با توجه به تهدیدات مکرر گروه های افراطی در راس آن ها داعش برای منافع این کشورها، از برجسته ترین پرونده های داخلی و خارجی در عربستان، امارات و مصر است.


ویدیو مرتبط :
صحنه مشکوک به پنالتی برای ایران مقابل امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحرکات مشکوک صهیونیستهادرمرزشمالی ایران



 

 

تحرکات مشکوک صهیونیستها در مرز شمالی ایران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

از اردبیل خبر می‌رسد، انتشار اخبار مربوط به خرید زمین‌های نوار مرزی جمهوری آذربایجان توسط عوامل رژیم صهیونیستی بر تأثیرات سیاسی و... موجب نگرانی كشاورزان استان اردبیل گردیده است.

كشاورزان اردبیل معتقدند با توجه به خصوصیات اخلاقی، انسان آزاری و كینه صهیونیست‌ها نسبت به مسلمانان جهان احتمال می‌رود خریداران این زمین‌ها در آینده انواع آلودگی و امراض كشاورزی را به مزارع استان انتقال دهند.

استان اردبیل یكی از قطب‌های كشاورزی كشور است كه بیش از 40 درصد مردم آن به كارهای كشاورزی و دامداری مشغول می‌باشند و مقادیر قابل توجهی از نیازهای دامی و كشاورزی كشور را تامین می‌كند و بیش از 380 كیلومتر با كشور آذربایجان مرز مشترك دارد...../تحلیل:عصرایران