اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع در اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس


جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران در اعتراض به برخی مفاد و تهدیدات توافق هسته‌ای و نیز بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران، مقابل مجلس تجمع کردند.

خبرگزاری مهر: جمعی از دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شهر تهران، دقایقی پیش با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام اعتراض نسبت به اشکالات توافق هسته‌ای ایران و غرب و تهدیدهای ناشی از آن، خواستار رسیدگی دقیق به موضوع از سوی مجلس شورای اسلامی شدند.

این دانشجویان با در دست داشتن نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی از جمله «مسلمان می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است»، «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، «هیهات منا الذله» و نیز شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» نسبت به برخی تبعات و مشکلات ناشی از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک میان ایران و ۱+۵ ابراز نگرانی کردند.

در برخی دست‌نوشته‌های این دانشجویان، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به اسب تروای آمریکا تشبیه شده است که منجر به نفوذ دشمن در کشور می‌شود.

این دانشجویان در شعارهای خود ضمن تاکید بر هوشیاری مجلس در برابر توطئه دشمن، خواستار بررسی دقیق توافق هسته‌ای در مجلس شدند.

دانشجویان شرکت‌کننده در این تجمع همچنین با اشاره به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران با وجود تداوم سیاست‌های خصمانه این کشور علیه جمهوری اسلامی، نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

بنابراین گزارش همچنان تجمع دانشجویان در مقابل مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس +عکس


جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس در مقابل این سفارتخانه تجمع کردند و نیروی انتظامی تعدادی از آنان را بازداشت کرد.

خبرگزاری فارس: در پی بازگشایی سفارت انگلیس در ایران تعدادی از مردم و دانشجویان، عصر امروز با تجمع در مقابل سفارت انگلیس اعتراض خود را نسبت به بازگشایی این سفارت اعلام کردند.

معترضان که از روزهای قبل اعلام کرده بودند در صورت بازگشایی سفارت انگلیس بدون معذرت‌خواهی این کشور از ملت ایران و عدم شفاف‌سازی دولت نسبت به بازگشایی مجدد این سفارتخانه، تجمع خواهند کرد؛ عصر امروز در حالی که تدابیر شدید امنیتی در مقابل سفارت انگلیس برقرار بود تجمع خود را آغاز کردند و نیروی انتظامی تعدادی از مردم و دانشجویان معترض و تعدادی از عکاسان و خبرنگاران از جمله عکاس و خبرنگار فارس را که برای پوشش این تجمع حاضر بودند، بازداشت کرد.

«مرگ بر انگلیس»،«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر سازشکار» و خمینی شاهد باش ما اعتراض کردیم» از جمله شعارهایی بود که در مقابل سفارتخانه‌ سر داده شد.

تصاویری از اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس

تصاویری از اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس

تصاویری از اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس

تصاویری از اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس