اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز گروهی به یک زن عقب‌مانده ذهنی



تجاوز گروهی به یک زن عقب‌مانده ذهنی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادگاهی در تل‌آویو، پلیس رژیم صهیونیستی را متهم کرد که با بی‌اعتنایی کامل با گزارشی مبنی بر تجاوز دسته‌جمعی به یک زن دارای عقب‌ماندگی ذهنی در اواسط ساعات روز در سواحل شهر تل‌آویو برخورد کرده است.

 

خشونت ها در سرزمین های اشغالی در حال افزایش است . در همین زمینه دادگاهی در سرزمین های اشغالی پلیس این رژیم را متهم پرونده تجاوز گروهی به یک زن عقب مانده در ساحل تل آویو بر شمرده است.

 

بر اساس این گزارش قضیه از این قرار است که در ساعت 1 بعد از ظهر در یکی از سواحل شهر تل‌آویو گروهی به یک زن که از بیماری عقب‌ماندگی ذهنی رنج می‌برد، تجاوز کردند که با وجود تماس یکی از شاهدان با پلیس هیچ اقدامی از سوی پلیس این شهر صورت نگرفته است.

 

این در حالی است که پلیس مدعی شده است به فاصله‌ تنها چند دقیقه یک ماشین گشت را به منطقه می‌فرستد اما قربانی این ماجرا اظهار کرده است که حتی یک افسر پلیس هم به محل حادثه نیامده بود.

 

خانم "ران" یکی از شاهدان که از ارائه نام واقعی خود سر باز زده است در این باره گفت: «با یکی از دوستانم در حال استراحت در ساحل بودیم که متوجه شدم جمعیت زیادی متشکل از زن و مرد به طور دایره‌ای کنار هم حلقه زده و چیزی را تماشا می‌کنند. در ابتدا به آن توجه نکردم اما پس از ادامه پیدا کردن وضعیت و دیدن خنده و دست تماشاکنندگان به سمت این حلقه رفتم که متاسفانه متوجه شدم چندین نفر به نوبت در حال سوء استفاده از زنی هستند که دچار عقب‌ماندگی ذهنی بود.

 

اما تماشاکنندگان به جای جلوگیری از این اتفاق تنها داشتند از موضوع سوء استفاده می‌کردند و خنده و شادی می‌کردند که بسیار موجب عصبانیت من شد. در واقع من تنها کسی بودم که به جمعیت رفتم و از آنها خواستم به کار خود پایان دهند اما آنها در جواب تنها گفتند "چه اشکالی دارد اگر ما بخواهیم کمی تفریح کنیم؟"!»

 

بر اساس این گزارش، خانم "ران" سعی کرده است که زن قربانی را از تن دادن به تجاوز باز دارد اما وی به دلیل مشکل ذهنی گویا نمی‌توانسته عمق فاجعه را درک کند و راضی به نظر می ‌رسیده است.

 

خانم "ران" بلافاصله با پلیس تماس گرفته و ماجرا را گزارش داده اما اعلام نکرده که قضیه تجاوز است.

 

با وجود ادعای پلیس مبنی بر اعزام افسر به محل حادثه شاهدان می‌گویند که هیچ پلیسی را در منطقه مشاهده نکرده‌اند.

 

پلیس می‌گوید فورا نیرو به ساحل فرستاده اما چیز مشکوکی در آن منطقه ندیده است.

به گزارش ایسنا، خانم ران در گفت‌وگو با روزنامه‌‌ هاآرتص تاکید کرده است که در طول ساعاتی که من آنجا بودم این زن به صورت نیمه‌برهنه در حال رفت و آمد و انجام رفتارهای غیر اخلاقی با مردان حاضر در ساحل بود و من نمی‌دانم اگر پلیس در محل حضور داشته چگونه ممکن است که چنین چیزی را ندیده باشد./انتخاب


ویدیو مرتبط :
آثار برجا مانده از تجاوز عربستان به پایتخت یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۳۳ زن در سال نوی میلادی در كنگو مورد تجاوز قرار گرفتند



 

 ۳۳ زن در سال نوی میلادی در كنگو مورد تجاوز قرار گرفتند

 

مقامات دولت جمهوری دموكراتیك كنگو اعلام كردند كه در سال نوی میلادی ۳۳ زن در این كشور آفریقایی مورد تجاوز و تعدی قرار گرفتند.

مقامات دولت جمهوری دموكراتیك كنگو اعلام كردند كه در سال نوی میلادی ۳۳ زن در این كشور آفریقایی مورد تجاوز و تعدی قرار گرفتند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «آنه ماری لوف» رییس مركز پزشكی منطقه جنوب «كی وو» در جمهوری دموكراتیك كنگو در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور عنوان كرد: در زمان سال نوی میلادی، ۳۳ زن مورد تجاوز نیروهای امنیتی و شورشیان قرار گرفتند.

رییس مركز پزشكی منطقه جنوب «كی وو» در جمهوری دموكراتیك كنگو در این باره به شبكه خبری سی ان ان خاطر نشان كرد: در میان این قربانیان، چند كودك هم دیده می شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس پلیس این كشور تاكنون چهار مرد در این رابطه دستگیر شدند.

همچنین بر اساس اعلام رسانه های بین المللی، در سال گذشته میلادی بیش از ۲۰۰ زن و كودك توسط نیروهای امنیتی و شورشی در این كشور آفریقایی مورد تجاوز و خشونت جنسی قرار گرفتند.... / خبرگزارى ایسنا