اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به 18 دختر جوان توسط جوان آمریکایی/ یکی از قربانیان خودکشی کرد



اخبار حوادث - تجاوز به 18 دختر جوان توسط جوان آمریکایی/ یکی از قربانیان خودکشی کرد

یک جوان آمریکایی به اتهام بیش از 18 فقره تجاوز جنسی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به نقل از یونایتدپرس، یک جوان آمریکایی به اتهام بیش از 18 فقره تجاوز جنسی دستگیر شد.  

 

"تیلور کوست"، جوان 18 ساله اهل ایالت آریزونا هفته پیش پس از دستگیری به اتهام تجاوز به دختری زیر سن قانونی به قید وثیقه آزاد شد، اما پلیس پس از پی بردن به دیگر موارد تجاوز جنسی توسط وی ، بار دیگر او را دستگیر کرد.  

 

پلیس پس از دستگیری این جوان به اتهام دو فقره حمله جنسی تحقیقات را درباره اتهامات مبنی بر تجاوز این فرد به 12 دختر جوان دیگر آغاز کرد. پلیس تاکنون پنج قربانی دیگر را شناسایی کرده است.  

 

سخنگوی پلیس آریزونا گفت: « ابتدا صحبت از یک فقره تجاوز جنسی بود، اما با ادامه تحقیقات روشن شد که این مجرم به افراد زیادی تجاوز کرده است. ما اطمینان داریم دخترانی که قربانی رفتار غیراخلاقی این جوان شده اند، بیش از این هستند.»  

 

وی گفت افرادی که مورد تجاوز این جوان قرار گرفته اند بین 13 تا 17 سال بوده اند. 

 

بر اساس گزارش ها، تیلور کوست این دختران را تهدید و از آنان اخاذی کرده است. وی یکی از این افراد را تهدید به قتل کرد و به آزاد و اذیت وی ادامه داد تا اینکه وی اقدام به خودکشی کرد و در بیمارستان بستری شد.  

 

 دادگاه روز جمعه با آزادی این مجرم به قید وثیقه مخالفت کرد. وی هم اکنون در بازداشت است. پلیس همچنان به تحقیقات خود ادامه می دهد.  

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
خودکشی فجیع جوان عاشق +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز جنسی فوتبالیست آمریکایی به دختر جوان + عکس



جردن جانسون 20 ساله بازیکن سرشناس تیم دانشگاه مونتانا به بهانه ای دختر هم دانشگاهی اش را به اتاق خوابش کشاند وسپس وی را مورد ازار واذیت جنسی قرار داد.فردون والکنبرگ دادستان میسولا کانتی در بیانیه ای اعلام کرد:جردن جانسون با اتهام تجاوز به عنف بازداشت است و این در حالی است که این بازیکن چنین اتهامی را قبول نکرده وبه شدت ادعای بی گناهی می کند.

اما رسوایی بازیکنان این دانشگاه چیز تازه ای نیست و این دومین عضو این تیم است که با چنین اتهامی روبرو می شود. دیوید پاول وکیل قانونی جردن جانسون گفت:خانواده جانسون پس از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدند و به دنبال راهی برای اثبات بی گناهی فرزندشان هستند.

 

تجاوز جنسی,تجاوز کردن,عکس تجاوز

مقامات وزارت دادگستری امریکا اعلام کردند:بررسی های مدیریت دانشگاه،پلیس و دادستان شهر میسولا نشان می دهد در طول سه سال گذشته بیش از 80 مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی در محوطه دانشگاه رخ داده که حداقل 11 دانشجو به اتهام تجاوز جنسی در دانشگاه از سال 2011 میلادی دستگیر شده اند.

جان انگن شهردار میسولا در مصاحبه با رویترز گفت:این نوع جرایم روز به روز در این شهر زیاد می شود بنابراین ترس زیادی از تشکیل باند های متجاوز در شهر وجود دارد.گفتنی است فعالیت فوتبالی جانسون پس از این جریان به حالت تعلیق در آمد و از شرکت در مسابقات فوتبال محروم شد.جردن جانسون و دونالدسون دو بازیکن سرشناسی هستند که نامشان در لیست سیاه متجاوزان قرار دارد.... / منبع:جام نیوز