اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به 14 زن توسط سه مرد جوان


سه مرد جوان كه متهم هستند 14 زن را ربوده و مورد آزار جنسی قرار داده‌اند به زودی برای آخرین دفاعیات خود در دادگاه حاضر می‌شوند.

 سه مرد جوان كه متهم هستند 14 زن را ربوده و مورد آزار جنسی قرار داده‌اند به زودی برای آخرین دفاعیات خود در دادگاه حاضر می‌شوند.

 این سه جوان شش سال قبل به جرم آزار 14 زن بازداشت و در دادگاه انقلاب محاكمه و به اعدام محكوم شدند اما رأی صادره از سوی دیوان‌عالی كشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه 79 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده‌شد.

اعضای باند در حالی بازداشت شدند كه دختری جوان را ربوده بودند و قصد داشتند او را به قتل برسانند. زمانی كه ماموران كلانتری آدران جاده چالوس به پیكان طوسی رنگ مشكوك شدند، آن را متوقف كردند و صدایی غیرمتعارف را از صندوق عقب ماشین شنیدند.

 ماموران از سرنشینان اتومبیل خواستند پیاده شوند آنها وقتی در صندوق عقب ماشین را باز كردند با دختری روبه‌رو شدند كه بر اثر نرسیدن اكسیژن و جراحاتی كه بر بدنش وارد شده‌ بود، نیمه‌هوش بود.

وقتی این دختر از صندوق عقب بیرون آورده ‌شد و توانست صحبت كند به ماموران گفت: من در حصارك كرج به عنوان مسافر، سوار پیكان شدم تا به عظیمیه بروم، می‌خواستم عمه‌ام را ببینم اما سه جوانی كه سوار ماشین بودند من را كتك زدند و كیف و موبایلم را گرفتند و با تهدید خواستند كه ساكت باشم.

آنها به سمت آریاشهر تهران حركت كردند و در محلی خلوت مرا مورد آزار جنسی قرار داند. سپس به یك كوچه فرعی پیچیدند، خیلی ترسیده ‌بودم فكر كردم دوباره قصد دارند به من تجاوز كنند فریاد زدم و از مردم كمك خواستم یكی از متهمان من را محكم گرفت و دستش را روی دهانم گذاشت بعد مرا به صندوق عقب انداخت. حالم بد بود و داشتم خفه می‌شدم كه ماموران پیدایم كردند. با توجه به گفته‌های این دختر.

پلیس سه مرد جوان را كه امیر، حسین و مهدی نام دارند مورد بازجویی قرار داد. حسین كه 19 سال داشت و كم سن‌ترین فرد گروه بود. گفت: وقتی قبول كردم با مهدی همكاری كنم قرار بود زنان را سوار ماشین كنیم و پول‌هایشان را بدزدیم. اصلا قرار نبود به كسی تجاوز كنیم. ماشین هم برای مهدی بود. مطابق قرار او سهم بیشتری نسبت به ما می‌گرفت. در چند مورد اول از زنان فقط سرقت كردیم، اما در یك مورد وقتی دختری جوان را به‌عنوان مسافر سوار كردیم و پول‌هایش را دزدیدیم، مهدی او را مورد تجاوز قرار داد و گفت ما هم می‌توانیم این كار را بكنیم.

ما هم زن جوان را كه به شدت هم ترسیده‌بود، مورد آزار قرار دادیم. او از ترس حتی نمی‌توانست حرف بزند. بعد از آن در هر سرقتی این كار را می‌كردیم.

حسین گفت: بیشتر قربانیان ما زنان و دختران جوان غرب تهران بودند و ما در اكباتان و آریاشهر این زنان را مورد آزار قرار می‌دادیم و فقط مورد آخر بود كه در كرج دختر جوانی را ربودیم. تحقیقات بعدی پلیس نشان داد، این سه جوان 14 زن را مورد آزار جنسی قرار داده و اموال آنها را ربوده‌اند. این زنان كه برخی از آنها قبلا شكایتی در دادسرا مطرح نكرده‌بودند، بعد از بازداشت متهمان به دادسرا رفتند و آنها را شناسایی كردند.

 با تكمیل تحقیقات پرونده با اتهام محاربه به دادگاه انقلاب تهران فرستاده و متهمان در این دادگاه محاكمه و هر سه مجرم شناخته و به اعدام محكوم شدند. وكلای مدافع متهمان به رأی صادره اعتراض كردند و در لایحه خود نوشتند این متهمان باید در دادگاه كیفری‌استان تهران محاكمه شوند. سپس پرونده در دیوان‌عالی كشور مورد بررسی قرار گرفت و اعتراض وكلا مورد تایید قرار گرفت و حكم صادره نقض و دادگاه كیفری‌استان تهران صالح دانسته و پرونده برای رسیدگی به شعبه 79 دادگاه كیفری‌استان تهران فرستاده شد.

 متهمان در زمان مقرر برای برگزاری دادگاه در جلسه حضور یافتند؛ اما چون شاكیان پرونده دیگر حاضر نبودند به دادگاه بیایند این پرونده چندین بار تجدید وقت شد. در نهایت در اولین جلسه رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف، آدم‌ربایی و سرقت سه متهم جوان برای دفاع از خود در جایگاه حاضر شدند. متهمان این بار اتهام تجاوز به عنف را رد كردند و گفتند، با چند زن كه از آنها سرقت كردند رابطه داشتند؛ اما این رابطه به زور نبود آنها همچنین مدعی شدند كه قصد نداشتند دختر كرجی را مورد آزار قرار دهند و از ترس او را در صندوق عقب ماشین مخفی كرده‌ بودند.

 بعد از پایان اولین جلسه محاكمه قاضی محمدی‌كشكولی، رییس شعبه 79 دادگاه كیفری‌استان تهران با توجه به پایان وقت جلسه آخرین دفاعیات متهمان را به بعد موكول كردند و با وقت تعیین شده متهمان در روزهای آینده آخرین دفاعیات خود در برابر قضات و شاكیانی كه حاضر شدند در جلسه دادگاه شكایت كنند، بیان خواهند كرد.

منبع: شرق



ویدیو مرتبط :
اتهام دروغ آدمربایی و تجاوز جنسی چند زن عوضی به مرد ران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ربودن و تجاوز به زن جوان، سناریو مرد انتقامجو




اخبار حوادث -  ربودن زن جوان، سناریو مرد انتقامجو

مرد شیطان صفتی که به دلیل شکست عشقی، دخترجوان را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، با شکایت زنی به نام «پروانه» در هجدهم بهمن ماه امسال، پرونده‌ای تحت عنوان آدم ربایی مقرون به آزار و اذیت به عنف در کلانتری 163 ولنجک گشوده شد.
 
این زن با حضور در کلانتری، در حالی که شکواییه‌ای از دادسرای ناحیه 27 امور جنایی تهران در دست داشت، عنوان کرد که یک دستگاه خودروی پرشیا خاکستری با شیشه‌های دودی حوالی پونک، کنار وی ایستاده و فردی قوی هیکل از خودرو پیاده و با تهدید چاقو، او را به زور سوار خودرو کرده است و به منزلی در شمال تهران، منتقل و با تهدید چاقو وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
 
پس از ثبت اظهارات این زن، ماموران با راهنمایی شاکیه، پس از استعلام شماره پلاک خودرو، آدرس مالک در محدوده ولنجک را به دست آوردند که با هماهنگی‌های انجام شده با بازپرس دادسرای امور جنایی، ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری 163 ولنجک برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.
 
نهایتا در ساعت 21:10، نوزدهم بهمن ماه ماموران وارد مخفیگاه وی شده و این متهم جوان را در حالی که در حال تماشای تلویزیون بود، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند و خودروی پرشیای وی را نیز که در پارکینگ قرار داشت، توقیف کردند.
 
متهم پس از دستگیری، خود را «اردشیر» معرفی کرد، در بازجویی‌ها گفت که به انگیزه انتقام به دلیل شکست عشقی، اقدام به ربودن شاکیه و آزار و اذیت آن کرده است.
 
متهم پس از تحقیقات مقدماتی بنا به دستور بازپرس دادسرای عمومی جنایی تهران، برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

اخبار حوادث  - ایسنا