اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبلیغ دروغین فروش خودروی پدر در اینترنت



اخبار,اخبار حوادث , کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - تبلیغ دروغین فروش خودروی پدر در اینترنت

پسری که اقدام به تبلیغات دروغین فروش خودروی پدرش در اینترنت و ایجاد مزاحمت برای وی کرده بود توسط پلیس فتای خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فارس، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال شکایت فردی مبنی بر آگهی فروش خودروی وی در اینترنت و ایجاد مزاحمت برای او، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شاکی در اظهارات اولیه خود عنوان داشت: خودروی پژو پارسی دارم که هرگز قصد فروش خودرو را نداشته ام اما از سراسر ایران برای خرید خودرو با من تماس می گیرند و این آگهی دروغین باعث سلب آسایش من شده است.

سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: در تحقیقات فنی و پس از بررسی های تخصصی پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا سرنخ هایی از متهم پرونده بدست آمد.

وی تصریح کرد: با بررسی های دقیق مشخص شد پسر 18 ساله شاکی، متهم اصلی این پرونده است که پس از فراخوانی وی به پلیس فتا در برابر ادله غیر قابل انکار پلیسی، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه اشتراک گذاری شماره تلفن پدر خود در اینترنت را آزار و اذیت پدرش به دلیل اختلافات مالی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در پایان از کاربران اینترنت و فضای مجازی درخواست کرد: فضای مجازی را دست مایه اختلافات خود قرار ندهند زیرا در فضای مجازی هیچ رد پایی به دور از چشم تیز بین پلیس نخواهد ماند.

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ تبلیغ فروش اسب -تماس جهت فروش اسبتان: 09191471427

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبلیغ فروش لباس‌ های داعشی در اینترنت!


گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" در تلاش است تا "پایگاه مردمی" خود را افزایش دهد؛ این گروه لباس‌هایی را که لوگوی این گروه تروریستی را دارد، می‌فروشد و در اینترنت نیز تبلیغاتی در این خصوص صورت گرفته است.

خبرآنلاین: گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" در تلاش است تا "پایگاه مردمی" خود را افزایش دهد؛ این گروه لباس‌هایی را که لوگوی این گروه تروریستی را دارد، می‌فروشد و در اینترنت نیز تبلیغاتی در این خصوص صورت گرفته است.

اقدام جدید داعش برای جذب پایگاه مردمی در عرصه بین‌المللی این است که لباس‌هایی را که لوگوی این گروه را به همراه دارد برای فروش در اینترنت تبلیغ می‌کند!

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که فروش این لباس‌ها از جمله فروش تی‌شرت، بلوز و کلاه‌های بیسبال که لوگو و نام این گروه را به همراه دارد اقدامی نگران کننده است که "بر جهانی شدن داعش به عنوان نامی شناخته شده در جهان تروریسم تاثیر می‌گذارد.

پیشتر نیز گفته شده بود که اعضای داعش از "زیرکی اجتماعی" برخوردار هستند، چرا که از پایگاه‌های ارتباط اجتماعی مانند توئیتر و فیس‌بوک در سطح گسترده‌ای برای انتشار عقاید خود استفاده می‌کنند.

داعش تقریبا با حامیان خود در غرب از طریق ده‌ها صفحه در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی همواره در ارتباط است.

امروز حامیان این گروه تندرو می‌توانند از طریق خرید این لباس‌ها علاقه خود را به این گروه نشان دهند و به نظر می‌رسد که از چندین ماه قبل امکان این امر بوجود آمده است.

بر روی این لباس‌ها عکس‌هایی از مردانی که سلاح در دست دارند و لباس‌های سنتی پوشیده‌اند و همچنین شعارهایی چون "متحد می‌مانیم" و همچنین لوگوی داعش به زبان انگلیسی در این لباس‌ها طراحی شده است.

علاوه بر این لباس‌ها بازی‌ها، برچسب‌ها و عکس‌هایی وجود دارد که ظاهرا نسل جوان یا کودکان خردسال را هدف قرار داده است.

روزنامه دیلی میل، عکس‌هایی را از فروشگاهی در ترکیه منتشر ساخت که لباس‌هایی را با این عبارت تبلیغ می‌کرد: "از فروشگاه داعش در استانبول دیدن کنید تا جدیدترین مدلهای تابستانی را ببینید".