اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبادل آتش سنگین بین پلیس و سارقان در کوههای شنبه



 اخبارحوادث - انهدام باند سارقان مسلح در دشتی
تبادل آتش سنگین بین پلیس و سارقان در کوههای شنبه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام یک باند حرفه‌ای سارقان مسلح خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از سارقان به شدت زخمی و 4 نفر دیگر دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران در تشریح عملیات انهدام باند سارقان مسلح اظهار داشت: شرور و سارق مسلح فراری به هویت«عباس» با تشکیل باندی مسلحانه اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت بار خودروها در شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و فراشبند در استان فارس می‌کرد.
 
وی بیان کرد: افراد این باند در آخرین اقدام مسلحانه خود یک دستگاه خودرو پرادو را از فراشبند استان فارس سرقت و پس از ورود به حوزه شهرستان دشتی اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید کرده و به سمت کوه‌های بخش شنبه و سنا حرکت کردند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: به محض اطلاع پلیس مبنی بر سرقت مسلحانه بلافاصله طرح مهار اجرا و عوامل پلیس بخش‌های انتظامی سنا و شنبه در مسیر حرکت سارقان حضور یافته و پس از عدم توجه سارقان به دستور پلیس و تیراندازی به سمت نیروهای پلیس، تبادل آتش بین پلیس و سارقان شدت می‌گیرد.
 
عباس‌زاده خاطرنشان کرد: در این درگیری مسلحانه یکی از سارقان به هویت«عبدالحمید» دستگیر و یکی از سارقان به شدت مجروح و بقیه سارقان نیز با رها کردن هر دو خودرو پراید و پرادو به سمت کوهستان اطراف متواری شدند.
 
وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای کمکی پلیس از مرکز استان و شهر خورموج به منطقه درگیری اعزام و تعقیب و گریز پلیس و سارقان در کوه‌ه‌های دشت پلنگ ادامه پیدا کرد، گفت: نهایتا سه نفر دیگر از سارقان به هویت‌های «محمدجواد»، «آرمان» و «محمدقلی» دستگیر و مقادیر زیادی کالای سرقتی به همراه سه دستگاه خودرو سرقتی کشف و به مقر پلیس در شهرستان دشتی عودت داده شد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در این عملیات مجموعا 6 دستگاه خودرو توقیف شد که 4 دستگاه سرقتی و دو دستگاه متعلق به سارقان است و جستجو و تعقیب پلیس برای دستگیری دیگر افراد این باند مسلحانه در کوه‌های دشتی همچنان ادامه دارد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
تبادل آتش سنگین در عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معلم ها در برابر پلیس ها، آتش نشان ها و ...


مقایسه شرایط شغلی صنف آموزگاران در برابر پلیس ها، آتش نشانان، پرستاران، کارگران معدن و ...