اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تایید کشته‌شدن گروگان آمریکایی در بند داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

پیش از این گروه تروریستی داعش اعلام کرده بود که گروگان آمریکایی اش در سوریه بر اثر حملات هوایی نیروهای ائتلاف در استان ˈالرقهˈ کشته شده است اما واشنگتن در آن زمان این خبر را تایید نکرده بود.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه کشته شدن گروگان آمریکایی در بند گروه تروریستی داعش در سوریه را تایید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، اوباما رئیس جمهوری آمریکا امروز مرگ 'کایلا جین مولر' گروگان آمریکایی که در سوریه اخیرا بدست گروه تروریستی داعش به اسارت در آمده بود را تایید کرد.

اوباما در بیانیه ای اعلام کرد: مهم نیست چه مقدار زمان بطول خواهد انجامید، آمریکا تروریستهای عامل مرگ این آمریکایی را شناسایی و به سزای اعمالشان می رساند.

پیش از این گروه تروریستی داعش اعلام کرده بود که گروگان آمریکایی اش در سوریه بر اثر حملات هوایی نیروهای ائتلاف در استان ˈالرقهˈ کشته شده است اما واشنگتن در آن زمان این خبر را تایید نکرده بود.

داعش با پخش تصاویری از خرابه های یک ساختمان مدعی شده بود که این ساختمان محل نگهداری خانم ˈکایلا جین مولرˈ (25 ساله) امدادگر آمریکایی بوده که از سوی نیروهای ائتلاف هدف حمله قرار گرفته است.
اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
داعش یک گروگان دیگر آمریکایی را گردن زده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش: گروگان زن آمریکایی کشته شد



اخبار, کشته شدن گروگان زن آمریکایی

گروه تروریستی داعش جمعه شب از کشته شدن گروگان زن آمریکایی خود در ریف شهر رقه در سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت المدینه، گروه تروریستی داعش در بیانیه ای اعلام کرد که "کایلا جین مولار" در جریان حمله هوایی ائتلاف در ریف شهر رقه در سوریه کشته شده است.

در این بیانیه که در پایگاههای وابسته به گروههای مسلح در اینترنت منتشر شده، آمده است که جنگنده های ائتلاف ظهر امروز یک موضع در خارج از شهر رقه را به مدت بیش از یک ساعت بمباران کردند و برای ما تایید شد که اسیر آمریکایی بر اثر بمب های فروریخته روی این موضع کشته شده است.

هنوز کشته شدن این گروگان از سوی منابع مستقل تایید نشده است.

این بیانیه که از طرف دفتر اطلاع رسانی به اصطلاح ولایت رقه گروه داعش منتشر شد، حاوی تصاویر جسد این گروگان آمریکایی نیست و تنها تصاویر ساختمانهای ویران شده را منتشر کرده و در زیر یکی از این ساختمانها نوشته است: "ساختمانی که اسیر آمریکایی زیر آوار آن دفن شد".

اخبار بین الملل - العالم