اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاثیر سفر روحانی بر بازار سکه و ارز



بازار سکه,سفر روحانی به نیویورك

تاثیر سفر روحانی بر بازار سکه و ارز

کشتی آرای اعلام کرد:سفر رئیس جمهور حتما نتیجه مشخصی خواهد داشت و بالاخره هر سفری با یک هدف مشخص صورت می گیرد.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلاو جواهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آریا با بیان مطلب فوق، اظهار داشت:با این وضعیت قیمت سکه و طلا به سمت تثبیت نرخ حرکت می کند و نوسانات در جهت تثبیت نرخ ارز حرکت خواهد کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلاو جواهر افزود:بازار های جهانی در همین حدود خواهد بود در هر اونس و در بازار داخلی نیز قیمت ها به سمت تثبیت پیش خواهد رفت.

کشتی آرای تاکید کرد:بازار در آینده از ثبات بیشتری برخوادار خواهد شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلاو جواهر همچنین در مورد قیمت امروز طلا و سکه در بازار داخل با بیان اینکه  قیمت ها تغییر آنچنانی نسبت به روز گذشته نداشته است،در مورد آخرین وضعیت قیمت ها گفت: سکه تمام طرح قدیم 921 هزار تومان،سکه تمام طرح جدید 926 هزار تومان، نیم سکه 480 هزار تومان، ربع سکه 300 هزار تومان، سکه های یک گرمی 200 هزار تومان، هر اونس طلا در بازا های جهانی 1320 دلار، هرگرم طلای 18 عیار 94 هزارو 600 تومان./آریا

 


ویدیو مرتبط :
بازار سکه و ارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاثیر توافق هسته‌ای در بازار سکه و ارز



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت طلا

محمد کشتی‌آرای، رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در خصوص علت افزایش قیمت سکه در شرایط کاهش بهای انس جهانی طلا و عدم افزایش نرخ ارز اظهار داشت: از ظهر امروز تقاضا برای خرید سکه و طلا به شدت افزایش یافت که به نظر می‌رسد اثرات موقتی مذاکرات هسته‌ای باشد.

وی افزود: تقاضا بسیار زیاد اما فروش کم بود، همین مسئله قیمت طلا را افزایش داد. البته توافق هسته‌ای تاثیر چندانی در بازار سکه و طلا ندارد و حتی در صورت اجرای توافقات تاثیرات آن تا چند ماه آینده نمودار خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در چند ماه اخیر همه مسائل اقتصادی و خرید و فروش‌ها با نگاه به مسائل سیاسی انجام می‌شد، گفت: معمولا در فرصت‌های این چنینی کسانی که در گذشته دارایی‌های خود را به پول نقد تبدیل کرده‌اند از فرصت استفاده کرده و با کاهش مقطعی قیمت‌ها به بازار وارد شده و خرید می‌کنند.

وی ادامه داد: معمولاً خرید‌های این چنینی عرضه و تقاضا را از تعادل خارج می‌کند و موجب افزایش موقتی قیمت‌ها می‌شود.
 
کشتی‌آرای تاکید کرد: همه این نوسانات موقتی و هیجانی است و تحولات واقعی را تا چند روز آینده شاهد خواهیم بود.


  اخبار اقتصادی -  نسیم  آنلاین