اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تائید ضرب و شتم ستار بهشتی در بازداشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دلیل قرائت نشدن گزارش فوت ستار بهشتی 

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تشریح علت عدم گزارش فوت ستار بهشتی در جلسه علنی دیروز گفت که در این گزارش ضرب و شتم این وبلاگ‌نویس تایید شده ولی علت مرگ ضرب و شتم نبوده است.

 منصور حقیقت‌پور در توضیح دلیل عدم قرائت گزارش فوت ستار بهشتی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بعدازظهر روز گذشته در جلسه خود این گزارش را نهایی کرد که برای قرار گرفتن در دستور کار این گزارش باید شب گذشته به هیات‌رئیسه ارائه می‌شد. 

وی افزود: از آنجا که این گزارش صبح 2روز پیش به هیات‌رئیسه ارائه شد و هیات‌رئیسه نیز دستور دیروز را تنظیم کرده بود مقرر شد که گزارش فوت ستار بهشتی در اولین جلسه قرائت شود. 

به گفته حقیقت‌پور، گزارش فوت ستار بهشتی بعد از تعطیلات مجلس در جلسه 17 دی‌ماه قرائت می‌شود. وی در توضیح موارد مندرج در گزارش فوت ستار بهشتی ضمن تاکید بر اینکه این گزارش عین واقعیت است، گفت: دراین گزارش ضمن بررسی تمامی موارد مشخص شده که تعدادی از ماموران نیروی انتظامی به وظایف قانونی خود عمل نکردند و با تخلف، متهم را مورد ضرب و شتم قرار دادند. 

حقیقت‌پور در عین حال توضیح داد که علت مرگ متوفی، ضرب و شتم نبوده است چون ضرب و شتم‌ها خیلی قبل‌تر از فوت ایشان انجام شده است، همچنین پزشکی قانونی سلامتی ایشان را تایید کرده است. 

وی افزود: شوک روحی و روانی و یا ترس منبعث از پیامد دستگیری باعث فوت ستار بهشتی شده است. نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که در این گزارش بر لزوم برخورد جدی با متخلفان تاکید شده است، افزود: البته حساب متخلفان از حساب نیروهای زحمت‌کش انتظامی جداست. حقیقت‌پور همچنین تاکید کرد که این گزارش تنها برای قرائت در صحن علنی به هیات‌رئیسه ارجاع می‌شود./آرمان

 


ویدیو مرتبط :
درمان معتادین با ضرب و شتم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بخشدار کیش ضرب و شتم خود را تائید کرد



 

فارس: درحالی که وزارت کشور در بخشنامه‌ای خواستار محدود کردن عزل و نصب فرمانداران و بخشداران در آستانه انتخابات شده، برخی اخبار از تلاش‌ها برای برکناری بخشدار کیش حکایت دارد.

روز گذشته خبری مبنی بر ضرب و شتم علیرضا فرقانی سرپرست بخشداری کیش توسط دوتن از مسئولان ارشد سازمان این منطقه، در برخی رسانه‌‌ها منتشر شد که این موضوع در تماس تلفنی با نامبرده مورد تائید قرار گرفت.

علیرضا فرقانی که از تیرماه امسال از سوی استاندار هرمزگان به عنوان سرپرست بخشداری کیش منصوب شده، طی ماه‌های اخیر به دلیل مخالفت‌ها با عملکرد برخی منصوبان جریان انحرافی در منطقه آزاد کیش، تحت فشار از سوی این جریان قرار گرفته و برخی اخبار از تلاش برای برکناری وی از سوی جریان مذکور حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، وی در روز عاشورا پس از اقامه نماز ظهر در مصلی کیش از سوی «م» و «الف» از مسئولان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش و افرادی نا‌شناس در برابر دیدگان نمازگزاران، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

بر این اساس، برخی مسئولان ارشد منطقه آزاد کیش، تاکید دارند که باید بخشدار این منطقه، مسئولیت‌های مرتبط با وزارت کشور خود را با آن‌ها هماهنگ کند.

به گزارش فارس، اخیرا رئیس ستاد انتخابات کشور از بخش‌نامه‌ای خبر داد که بر اساس آن استانداران موظف‌اند عزل و نصب‌ فرمانداران و بخش‌داران را در آستانه انتخابات محدود کنند، که این بخشنامه پیش‌تر با برکناری فرماندار ری با فشار جریان انحرافی نقض شد.../فارس