اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی طرفی به سبک آقای استاندار: به اصولگرایان رای بدهید



 

بی طرفی به سبک آقای استاندار: به اصولگرایان رای بدهید

 

استاندار بوشهر كمتر از 5 ماه  مانده به برگزاری انتخابات مجلس از مردم خواست تا اصولگرایان واقعی را به مجلس بفرستند.

محمدحسین جهان بخش كه در نشست شورای اداری شهرستان كنگان سخن می گفت، افزود: اگر فضای انتخابات آرام باشد، اصولگرایان پیروز می‌شوند، اما اگر فضا ملتهب شود دیگران از این وضعیت استفاده می‌کنند.

استاندار بوشهر اصولگرایی را مهمترین شاخصه برای انتخاب نماینده مجلس ذكر كرد و گفت: توصیه می كنم به نمایندگان اصولگرای واقعی رای داده شود، زیرا برخی افراد در گذشته پس از آنكه با فریب و به اسم اصولگرایی رای مردم را دریافت كردند، ولی در عرصه های سیاسی از جمله انتخابات ریاست جمهوری دهم سر از دامن جریان فتنه در آوردند.

جهانبخش با بیان اینكه رسانه‌ها و مسئولان باید فضای آرام و به دور از تنش را فراهم کنند، بیان كرد: ایجاد زمینه حضور حداكثری مردم در این انتخابات مهمترین وظیفه مسئولان و دست اندركاران نظام است.

استاندار بوشهر در ادامه اظهارنظرش درباره انتخابات مجلس نهم با بیان اینكه همواره مردم استان بوشهر حضور چشمگیری در انتخابات داشته اند عنوان كرد: مردم این استان با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات مجلس نهم برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات استان رقم خواهند زد.

گفتنی است جهانبخش خردادماه امسال نیز در نشستی با تشكل های اصولگرای دانشگاه خلیج فارس گفته بود: اختلاف افكنی میان اصولگرایان با طرح موضوعی تحت عنوان گروه انحرافی، حاشیه امنی برای منافقان، سلطنت طلبان، گروه فتنه، كارگزاران و دیگر گروه های مخالف ایجاد كرده كه با این رویه گروه فتنه و اصلاح طلبان در انتخابات مجلس پیروز می شوند.../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
به آقای... رای بدهید.? (دکتر حسن عباسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارضی: به لیست اصولگرایان رای بدهید


منصور ارضی با بیان اینکه اگر رای به لیست کامل ندهیم ضرر می‌کنیم تاکید کرد: حضرت آقا فرمودند من بعضی‌ها را که نمی‌شناسم، می‌بینم کسی که لیست را ارائه داده مورد قبول من است، من هم به همان اعتماد می‌کنم.

خبرگزاری فارس: منصور ارضی مداح اهل‌بیت با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس و اهمیت انتخابات 7 اسفند اظهار داشت: مجلس باید مجلس فاطمی شود، اگر رای به لیست کامل ندهیم ضرر می‌کنیم، حضرت آقا هم فرمودند، من بعضی‌ها را که نمی‌شناسم، می‌بینم کسی که لیست را ارائه داده مورد قبول من است، من هم به همان اعتماد می‌کنم.

ارضی تاکید کرد: اجماع بر لیست ائتلاف اصولگرایان و معتمدین انقلابی بهترین انتخاب است؛ مواظب باشیم، ما برای اولین بار یک نفر را از طرف هیئت‌ها معرفی کردیم، هم سطح تحصیلات بالایی دارد هم مداح است، هم شجاعت کافی را دارد و هم حرفهایش را می‌زند.

وی با بیان اینکه با معرفی ایشان کاری کردیم تا همه بدانند انقلاب ریشه‌اش از همین هیئات است، تصریح کرد: در زیارت امام رضا (ع) می‌خوانیم اگر با اعمال‌مان شکر گزار نعمات نباشیم دچار «الَّذِینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَکَ» و تبدیل نعمت می‌شویم؛ نعمت انقلاب، نعمت خون شهدا و نعمت زحمات بزرگان دین در این مملکت عوض می‌شود.

این مداح متذکر شد: راهکار من به امت حزب‌الله و هیئات این است از انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت زیادی می‌شود و آنچه هیئتی‌ها نباید از آن غفلت کنند و حامی آن باشند، انتخابات مجلس خبرگان است، در روز رای‌گیری اول لیست انتخابات «ائتلاف معتمدین انقلابی اصولگرا» خبرگان را پر کنید سپس به لیست «ائتلاف اصولگرایان» رای دهید.