اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیلبورد مخصوص تولید آب +عکس



دومین شهر بزرگ دنیا به نام "لیما" در پرو قرار دارد و مشکلات اب این شهر باعث شده است تا محققان آمریکای جنوبی دست به دست هم راهی جالب و ساده برای تامین آب این منطقه پیدا کنند.
مشکل آب آشامیدنی سالم در کشورهای مختلفی وجود دارد و مردم آن ها مجبور هستند از آب های معدنی با قیمت های بالا و یا از اب های ناسالم استفاده کنند. پرو یکی از کشورهایی است که قادر به تامین آب آشامیدنی برای مردانش نیست.

دومین شهر بزرگ دنیا به نام "لیما" در پرو قرار دارد و مشکلات اب این شهر باعث شده است تا محققان آمریکای جنوبی دست به دست هم راهی جالب و ساده برای تامین آب این منطقه پیدا کنند. آن ها به کمک هم بیلبوردهای آب آشامیدنی را تولید کرده اند.

بیلبورد تبلیغاتی , آب

این بیلبورهای تبلیغاتی می توانند رطوبت هوا را به خودشان می گیرند و سپس ان ها را تبدیل به آب آشامیدنی می کنند که در مخزن هایی که در ستون بیلبورد تعبیه شده است نگهداری می کنند.

این بیلبوردها در حالی ساخته شده اند که مشکلات آب در این شهر بسیار بالا رفته است و مردم مجبور هستند تا 20 برابر پول بیشتر از حد معمول برای بدست آوردن آب آشامیدنی بپردازند.

تا به حال چند بیلبورد به این سبک در شهر لیما بنا شده است و استقبال بسیار عالی نیز از آن شده است. گروه سازنده این بیلبوردها قصد دارد آن ها را وارد کشورهای محروم آفریقایی نیز بکند.

بیلبورد تبلیغاتی , آب

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
تولید توربین های مخصوص از جزر و مد آب - تولید برق از منبع جدید در آینده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید لباس ورزشی مخصوص شتر در امارات +عکس



اخبار گوناگون - تولید لباس ورزشی مخصوص شتر در امارات +عکس

چندی پیش یکی شرکت تولید وسایل لوکس به نام "الشبله" در امارات لباس های ورزشی مخصوص شتر را معرفی کرد که در کمال تعجب با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم این کشور روبرو شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر لباس های ورزشی با کیفیت می توانند در نحوه ورزش کردن و قابلیت های انسان تاثیر گذار باشند پس حتما می توانند تاثیر مثبتی هم روی شتر داشته باشند. این دقیقا طرز فکر افرادی است که به تازگی دست به تولید لباس ورزشی برای شترها زده اند.

چندی پیش یکی شرکت تولید وسایل لوکس به نام "الشبله" در امارات لباس های ورزشی مخصوص شتر را معرفی کرد که در کمال تعجب با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم این کشور روبرو شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون , لباس ورزشی مخصوص شتر


این نکته صحیح است که پوشیدن اینگونه لباس ها توسط اسب می توان در کیفیت مسابقه آن تاثیر بگذارد اما رئیس شرکت الشبله اعتقاد دارد که شترهای نیز باید احترام خاصی داشته باشند و از بهترین وسایل استفاده کنند.

طبق آنچه در کاتالوگ این محصول نوشته شده است جنس آن بسیار نازک و نرم است همچنین پوشیدنش می تواند گردش خون شتر را بهبود بخشیده و آن را آماده مسافت های طولانی کند همچنین این لباس جریان خون را نیز بهبود می دهد.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران