اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیانیه آمریکایی ها پس از دیپورت ایرانی ها


به دنبال لغو مسابقه تیمهای ملی کشتی ایران و آمریکا در لس آنجلس، فدراسیون کشتی آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

ایسنا: به دنبال لغو مسابقه تیمهای ملی کشتی ایران و آمریکا در لس آنجلس، فدراسیون کشتی آمریکا بیانیه ای صادر کرد.در این بیانیه که به امضای ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا و بیل شر رئیس کمیته برگزاری مسابقات "حفظ کشتی در المپیک" رسیده، آمده است:

" از سوی فدراسیون کشتی ایران مطلع شدیم که برنامه تیم ملی این کشور تغییر کرده است و آنها باید به ایران برگردند و در مسابقات " اتحاد برای کشتی" در لس آنجلس شرکت نخواهند کرد.

بنابراین، ما در نظر داریم که از این رویداد استفاده کرده و المپیکی های روسیه و کانادا را به مسابقه در لس آنجلس دعوت کنیم تا نمایش تعدادی از چهره های شاخص جهان را شاهد باشیم. همچنین، ما در نظر داریم تا طومار امضایی در کنار مسابقات لس آنجلس تهیه کنیم.

از فدراسیون کشتی ایران نیز برای حضور در مسابقات نیویورک تشکر می کنیم. ما مسابقات فوق العاده ای با حضور سه کشور داشتیم و ایرانی ها ما را مطمئن کردند که آنها به جریان " حفظ کشتی در المپیک" پایبند هستند.


ویدیو مرتبط :
دیپورت پژوهشگر ایرانی از آمریکا به کشور با وجود داشتن ویزای معتبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای نجات دریانوردان‌ایرانی توسط آمریکایی‌ها



 

 

ادعای نجات دریانوردان‌ایرانی توسط آمریکایی‌ها

 

8 دریانورد ایرانى در آب هاى كشورهاى عرب حوزه خلیج فارس توسط بالگردهاى آمریكایى نجات داده شدند.

رادیو فردا با طرح این ادعا گفت: بر اساس بیانیه‌اى كه فرماندهى ناوگان پنجم ارتش آمریكا مستقر در بحرین منتشر كرده دو بالگرد ناو اتمى هرى ترومن پس از مشاهده آتش سوزى در یك شناور ایرانى، اقدام به عملیات نجات كردند. شناور ایرانى كه وضعیت نامساعدى داشت، شامگاه چهارشنبه در فاصله ۸۰ كیلومترى ناو آمریكایى قرار داشت.

بر اساس این بیانیه، دریانوردان ایرانی در این ناو که ماموریت پشتیبانی عملیات آزادسازی افغانستان را بر عهده دارد، خواهند ماند تا هنگامی که مقدمات بازگشت آنان به میهنشان فراهم آید...../تحلیل:عصرایران