اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بودجه تأمین اجتماعی در سال 92 چه قدر است؟



بودجه تأمین اجتماعی در سال 92

بودجه تأمین اجتماعی در سال 92 چه قدر است؟

رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: بودجه تأمین اجتماعی در سال جاری 30 هزار و 600 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، عزیز دولت‌خواه با تبیین و تقسیم گروه‌های مختلف ایثارگران دربین مخاطبین سازمان مشتمل بر مستمری‌بگیران، بیمه‌پردازان و شاغلین به تشکیل کانون ایثارگران برای پیگیری حقوقی امور این گروه به صورت تشکیلاتی به عنوان متولی اشاره کرد.

 

وی بر اصلاح و به روز کردن طرز تفکر حاکم در جامعه در مورد ایثارگران تاکید کرد و با اشاره به اینکه جایگاه این قشر را خودشان باید تثبیت کنند اظهارداشت: اگر با هم همراه شویم روز به روز به بالندگی این فکر و اندیشه افزوده می‌شود.

 

دولتخواه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه 30 هزار و 600 میلیارد تومانی سازمان در سال 92، اظهارداشت: در بودجه پیشنهادی ما نمی‌توانیم از تعهدات مصرفی کسر کنیم.

 

رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی افزود: هم اکنون 70 درصد منابع سازمان صرف پرداخت مستمری، 22 درصد درمان، 5 درصد بیمه بیکاری و 3 درصد بخش پرسنلی و اداری و بیمه‌ای می‌شود./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
تأمین اجتماعی و مطالبات آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال موکول شدن بررسی بودجه 92 به سال آینده



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احتمال موکول شدن بررسی بودجه 92 به سال آینده

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از احتمال موکول شدن بررسی و تصویب لایحه بودجه 92 کشور به سال آینده به دلیل ارائه دیرهنگام آن به پارلمان خبر داد.

به گزارش مهر، ارسلان فتحی پور با بیان اینکه ارائه دیر هنگام بودجه به مجلس به عادت تبدیل شده است، تصریح کرد: طبق قانون بودجه سال 92 کشور، باید تا 15 آذر به مجلس شورای اسلامی ارائه می شد اما همانند سال گذشته دولت به این وظیفه خود عمل نکرد.

وی اظهار امیدواری کرد که دولت هر چه سریعتر بودجه را در اختیار مجلس قرار دهد و گفت: در صورتی که بودجه هر سریع تر به مجلس ارائه شود، کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز فرصت بیشتری برای بررسی تمام ردیف‌های بودجه خواهند داشت و مجلس موفق به تصویب یک بودجه شفاف و عملیاتی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه احتمال موکول شدن بررسی بودجه به سال آینده وجود دارد، اظهار داشت: در صورتی که مجلس برای بررسی بودجه 92 با کمبود زمان مواجه شود، بدون شک بررسی و تصویب آن را همچون بودجه 91 به  سال بعد موکول خواهد کرد.

 وی خاطرنشان کرد: در صورت تصویب نشدن بودجه تا پایان سالجاری، بودجه سال آینده کشور به صورت تنخواه در اختیار دولت قرار می گیرد.

فتحی پور در رابطه با محورهای مورد توجه دولت در لایحه بودجه گفت: قطعا بودجه باید با محور حمایت از تولید و اشتغال تنظیم و تصویب شود و در صورتی که دولت نسبت به این محورها نگاه جدی نداشته باشد، مجلس در این زمینه ورود پیدا خواهد کرد./مهر