اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهروز نعمتی : عارف پیش از کاندیداتوری برای ریاست باید با دقت به اطراف خود نگاه می کرد / مردم حاضرند هر کاندیدایی را جز احمدی نژاد انتخاب کنند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,بهروز نعمتی

بهروز نعمتی می گوید نمی داند مخاطب سخنان اخیر عارف در مورد عدم وفاداری برخی اعضای لیست امید چه کسی بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با انتخاب  درباره انتخاب علی لاریجانی بعنوان رییس مجلس گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردم و قبلا هم گفتم ایشان بعنوان رییس مجلس برگزیده شدند. در واقع، من انتظاری جز این نداشتم.

وی در پاسخ به این سوال که مخاطب سخنان عارف در مورد عدم وفاداری برخی از اعضای لیست امید، گفت: منظور آقای عارف را متوجه نمی‌شوم و نمی‌دانم کنایه شان به چه کسی است، ولی این را به خوبی می‌دانم که بعضی از افراد تفکراتی داشتند که ما نباید ضامن تفکراتشان باشیم. ما آن چیزی را که صلاح می‌دانیم و به نفع کشور باشد، انجام می‌دهیم. ریاست مجلس کار سخت و مشکلی است و باید شرایط کشور را در اولویت قرار دهیم.

نعمتی ادامه داد: تا به امروز مشخص است که این دوره از مجلس، مجلس اعتدال و به دور از تنش داریم و نباید بگذاریم با این حرفها کار به جاهای باریک بکشد.

این نماینده مجلس با اشاره به نتایج انتخابات ریاست مجلس خاطرنشان کرد: عالم سیاست این غافلگیری‌ها را دارد و مثل صفحه شطرنج است، بنابراین هر آن ممکن است ببازید.

نعمتی افزود: آقای عارف مرد بسیار محترم و انقلابی است، ولی باید فضای منفی را هم برای خودش می‌سنجید و کمی با دقت به اطراف نگاه می‌کرد.

وی تاکید کرد: ما باید در این مجلس همراه و همسوی دولت رفتار کنیم و نباید حواشی را در کارهایمان دخالت بدهیم.

نعمتی در پاسخ به سئوال دیگر «انتخاب» درباره سفرهای اخیر احمدی نژاد به استان های مختلف کشور گفت: مشخص است که ایشان سودای قدرت دارد، ولی چه کسی می خواهد از او حمایت کند. اصولگرایان بعید است که پشت ایشان بایستند، چراکه ضررهای زیادی به این جناح وارد کرد. پس قاعدتا اصولگرایان کاندیدای جدیدی را برای خودشان رو می‌کنند نه احمدی‌نژاد، خود ایشان هم این موضوع را می داند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم ما انقدر در دوران احمدی‌نژاد سختی کشیدند که دیگر حاضر نیستند تن به آن دوران بدهند. در حقیقت، آنها حاضرند هر گزینه‌ای را انتخاب کنند جز احمدی‌نژاد .


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد شورای نگهبان به احمدی نژاد برای انصراف از کاندیداتوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای کسب تکلیف احمدی نژاد از آیت الله هاشمی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری!



اخبار ,اخبار سیاسی ,محمود احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - ماجرای رخصت گرفتن احمدی‌نژاد از هاشمی

جریان احمدی‌نژاد در انتشار خاطرات بریده شده آیت‌الله منتظری برای ایجاد و القای اختلاف در بین مسوولان نظام در دوران امام‌(ره) باعث شد كه یكی از نزدیكان رسانه‌ای آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پرده از یك راز بزرگ بردارد.

همان‌گونه كه پیش‌بینی می‌شد، جریان احمدی‌نژاد در انتشار خاطرات بریده شده آیت‌الله منتظری برای ایجاد و القای اختلاف در بین مسوولان نظام در دوران امام‌(ره) باعث شد كه یكی از نزدیكان رسانه‌ای آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پرده از یك راز بزرگ بردارد.

به گزارش روزنو، در همین راستا مصطفی فقیهی از اعضای تیم رسانه‌ای آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و مدیرمسوول سایت انتخاب به پرسش خود از آیت‌الله هاشمی اشاره می‌كند و می‌گوید: یك‌بار از آیت‌الله این مساله را پرسیدم كه «وقتی احمدی‌نژاد ماه‌ها پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری84، به حضورتان رسید و برای حضور در انتخابات كسب تكلیف كرد، واكنش شما چه بود؟»

 

آیت‌الله در واكنش به این سوالم، خنده‌ای كرد و گفت: «اصلا او را این اندازه نمی‌دانستیم، برای همین گفتم این همه كه كاندیدا شده‌اند، خب تو هم بیا كاندیدا شو!... البته او خود بنای آمدن داشت» آیت‌الله این را هم گفت كه «او بعدتر اما با حمایت‌های ناگهانی و یك‌باره‌ای كه به سویش سرازیر شد توانست رای آورد و پیروز شود...» و در واقع شگفتی‌ساز شود.

اخبار سیاسی - روزنو