اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهره برداری جهانگیری از طرح آبرسانی سد جگین به جاسک



اخبار,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در جریان سفر به استان هرمزگان با حضور در 15 کیلومتری شهرستان جاسک فاز نخست طرح ملی آبرسانی جگین به جاسک را مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش (ایسنا)، معاون اول رئیس جمهور همچنین از بخش های مختلف این طرح و تأسیسات مستقر بازدید کرد و با توضیحات وزیر نیرو در جریان جزییات فنی این پروژه قرار گرفت.

این طرح با هدف تأمین آب شرب بندر جاسک، 105 روستای مسیر و ناحیه ی نظامی (ناوگان دریایی جنوب) با اعتباری بالغ بر 1900 میلیارد ریال اجرا شده است.


 اخبار اجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
طرح آبرسانی به کویر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهره‌برداری از ۲۷ طرح فرودگاهی



 

بهره‌برداری از ۲۷ طرح فرودگاهی تا پایان امسال

 

مدیركل بهسازی و توسعه فرودگاه‌های شركت فرودگاه‌های كشور گفت: طی ۲ ماه باقیمانده از سال‌جاری‌، ۲۷ ‌طرح فرودگاهی در سراسر كشور به بهره‌برداری می‌رسد.

 


‌به گزارش روابط عمومی شركت فرودگاه‌های كشور، محمد‌رضا زحمتكشان تصریح كرد: برای اجرا، راه‌اندازی و بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود ۲۷۵ میلیارد ریال هزینه شده است.وی با تاكید بر نگاه فراگیر شركت فرودگاه‌های كشور به مناطق مختلف افزود: این طرح‌ها در فرودگاه‌های یزد، خوی، تبریز، اراك، مهرآباد، بیرجند، اصفهان، بندرعباس، ایلام، یاسوج، سنندج، ساری، آبادان، كرمان، بجنورد، شاهرود، ارومیه و زاهدان راه‌اندازی خواهد شد.وی ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر افزایش ایمنی پرواز در كشور، موجب ایجاد امنیت بیشتر و تامین نیاز مسافران در فرودگاه‌های كشور می‌شود.