اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بشار اسد اصفهانی از آب درآمد!


شیخ اسماعیل خالدی در ادامه صحبتهایش ادعا کرد: "خانواده بشار اسد خانواده ای ایرانی و یهودی از اصفهان هستندکه سوار بر پشت حکومت در سوریه شدند و همه چیز را در سوریه مباح دانستند". کارشناس شبکه وهابی صفا ،شیخ اسماعیل خالدی از شیوخ قبائل سوریه در ادعای جالب بیان داشت: "خانواده بشار اسد خانواده ای ایرانی و یهودی از اصفهان هستند!"


چند روزی است که شبکه وهابی صفا برنامه زنده خود را با حضور شیخ اسماعیل خالدی که از روسای تندرو قبائل سوریه است روی آنتن می برد.

این شخص تاکنون از هیچ توهین و تهمتی علیه جمهوری اسلامی ایران وحزب الله و سید حسن نصراالله و بشار وحافظ اسد دریغ نکرده است تا آنجا که وی اخیرا در ادعای جالبی گفت: "خانواده بشار اسد خانواده ای خبیث هستند که با طهارت هیچگونه آشنایی ندارند".

وی اضافه کرد: "اینها اساسا وقتی به عربستان رفتند حتی عمره به جا نیاوردند اینها نه اسلام می شناسند نه دین نه خدا...".

شیخ اسماعیل خالدی در ادامه صحبتهایش ادعا کرد: "خانواده بشار اسد خانواده ای ایرانی ویهودی از اصفهان هستندکه سوار بر پشت حکومت در سوریه شدند و همه چیز را در سوریه مباح دانستند".

ادعای مضحک اسماعیل خالدی به قدری جالب بود که مجری برنامه محمد صابر بر آن شد که به سرعت مسیر صحبت را عوض کند و از مهمان بپرسد درباره اقتصاد در سوریه چه نظری دارید؟!!

منبع: عصر ایران


ویدیو مرتبط :
پشت كردن بشار اسد به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاریس(خیلی با بشار اسد حال كردم دمش گرم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهروز افخمی و فیلم ساختن از بشار اسد!


با افخمی درباره خیلی چیزها صحبت کردیم. از شهید آوینی و جریان رسانه ای غرب تا حضورش در تلویزیون و خیلی چیزهای دیگر.