اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری نمایشگاه مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور ۳۳ کشور



 

 

برگزاری نمایشگاه مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور ۳۳ کشور

 

سیزدهمین نمایشگاه آسیایی مهندسی نفت و گاز و پتروشیمی بمدت ۳ روز در مرکز همایش های بین المللی کوالالامپور برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر ، هدف از این نمایشگاه که با سخنرانی معاون نخست وزیر مالزی افتتاح خواهد شد ، گردهمایی تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات و فناوری های مرتبط با صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی خواهد بود.

این نمایشگاه شامل تجهیزات اکتشاف و تکنولوژی تولید، ساخت و تجهیزات مهندسی، سیستم های انتقال نفت و گاز، مهندسی خط لوله و تجهیزات، ابزار دقیق و کنترل، تجهیزات پردازش گاز می باشد .

تجهیزات و خدمات دریایی، سیستم های ایمنی و تجهیزات ، حفاظت محیط زیست و کنترل آلودگی، طراحی، ساخت و ساز، سیستم های مهندسی شیمی و تدارکات، تکنولوژی های پالایش، کارخانه ی کشتی سازی ومهندسی از دیگر بخش های این نمایشگاه است .

علاوه بر جمهوری اسلامی ایران نمایندگانی از استرالیا ، برونئی ، کامبوج ، کانادا ، چین ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ،هنگ کنگ ، اندونزی ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، کره ، کویت ، مالزی ، میانمار ،هلند ، فیلیپین ، رومانی ، عربستان صعودی ، سنگاپور ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، تایوان ، تایلند ، انگلیس ، آمریکا ، امارت متحده عربی و ویتنام در این نمایشگاه شرکت دارند.

نمایشگاه مهندسی نفت ، گاز پتروشیمی مورد استقبال مدیران اجرایی ، محققین ، سازمان های تحقیق و توسعه می باشد..... /  خبرگزارى مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
حضور در بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری دیدار پرسپولیس - نفت با حضور تماشاگر/ تبعیض قائل نشدیم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برگزاری دیدار پرسپولیس - نفت با حضور تماشاگر/ تبعیض قائل نشدیم!

دبیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کمیته متبوعش برای باشگاه پرسپولیس تبعیض قائل نشده است، گفت: یک هفته زمان زیادی برای بررسی محرومیت تعلیقی پرسپولیس نیست و اعضای کمیته استیناف در خصوص تایید حکم کمیته انضباطی به جمع بندی نرسیده‌اند.

فرشاد سپهر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای محرومیت تعلیقی تیم فوتبال پرسپولیس و احتمال اجرای آن در بازی این تیم با تیم صنعت نفت آبادان در هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز تصمیمی در خصوص تایید رای کمیته انضباطی در مورد اجرایی شدن محرومیت تعلیقی تیم پرسپولیس به دلیل اتفاقات صورت گرفته در دیدار این تیم با صبای قم گرفته نشده و اعضای کمیته استیناف در مورد آن به جمع بندی نرسیده‌اند.

وی درهمین خصوص افزود: کمیته استیناف دوشنبه هفته جاری در خصوص این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد و اگر رای کمیته انضباطی قطعیت پیدا کرد بلافاصله اجرا خواهد شد. بنابراین احتمال برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بدون حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی وجود دارد.

دبیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که "چرا بررسی رای کمیته انضباطی را به پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران موکول کردید و آیا فدراسیون در این خصوص برای باشگاه پرسپولیس تبعیض قائل نشده است؟"، گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از صدور رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تماشاگران این تیم در بازی با تیم صبای قم، اعتراض خود را به صورت رسمی در اختیار کمیته استیناف قرار دادند.

وی در همین خصوص افزود: یکشنبه هفته گذشته رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات صورت گرفته توسط تماشاگران تیم پرسپولیس در بازی با صبا بدست ما در کمیته استیناف رسید و فکر نمی‌کنم یک هفته مدت زمان زیادی برای بررسی یک رای کمیته انضباطی باشد. مطمئن باشید کمیته استیناف همه باشگاه‌ها را به یک چشم نگاه می‌کند و بین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با سایر باشگاه‌ها تبعیضی قائل نمی‌شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ پنجم شهریور رای تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبای قم را اعلام کرد که براساس رای این کمیته باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار با تیم صبای قم چهار میلیون تومان جریمه شد تا این باشگاه در آستانه اجرای محرومیت تعلیقی خود قرار گیرد./مهر