اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری اولین کنسرت رسمی مهدی مقدم


اولین کنسرت رسمی خواننده آلبوم «سونامی » پس از 10 سال انتظار برگزار شد.

موسیقی ما: اولین کنسرت رسمی خواننده آلبوم «سونامی » پس از 10 سال انتظار برگزار شد.

مهدی مقدم که در چند ماه اخیر تک قطعات «بازگشت»، «چشمای تو»، «جدید » را با همراهی «علی بحرینی» و «سعید سام» در فضای مجازی منتشر کرده است، 21 شهریور ماه در هتل البرز شهر لاهیجان پس از 10 سال انتظار و کش و قوس‌های فراوان به طور رسمی به روی صحنه رفت.

این کنسرت با قطعه محبوب «خونسرد » آعاز شد که با استقبال حاضران سالن همراه بود. «مقدم مقدم» پس از اجرای این قطعه رو به هواردارن شمالی‌اش گقت: «در این لحظه که اینجا هستم خیلی خوشحالم که پس از 10 ،12 سال سختی و مشکلات این شانس به من داده شد تا اولین کنسرتم پس از مدت‌ها در شهر سر سبز لاهیجان برگزار شود. امیدورام شب هیجان‌انگیزی را در کنار هم داشته باشیم.»

در ادامه قطعات «جشمای تو»، «نیستی »، «خیلی بد شد»، «عشق من» یکی پس از دیگر اجرا شد تا قطعه «دروغ نگو» ساخته «مهدیه عرب» پایان بخش قسمت اول برنامه باشد. مهدی مقدم با قطعه «پشیمون » به روی صحنه بازگشت و پس از اجرای این ترانه گفت: «فکر می کنم الان بهترین زمانی ست که از مجید پیرایش مدیر برنامه هایم که در تمام این سالها در سختی ها و مشکلات کنارم بود تشکر کنم و بگویم حالا که روی صحنه در حال اجرا هستم، حاصل تلاش های اوست.»

در ادامه قطعات «یکی یدونه»،«بی تو میریم »،«قاب عکس»،«ستاره » و ..اجرا شدند.

«سونامی» قطعه رتمیک و خاطره انگیز پایان بخش این کنسرت بود. اعضای گروه «سونامی » متشکل از محمد شاکر«نوازنده کیبورد ،رهبر ارکستر»، حامد حمیدزاده« نوازنده گیتار بیس»، آرمن کشیشی « نوازنده گیتار الکتریک»،روزبه پهلوانی نژاد« نوازده درامز»،رادین یوسفیان«نوازنده پرکاشن»،محمود عربانی« نوازنده ویولن»،امیر محمدی«ساکسیفون» مهدی مقدم را در این اجرا همراهی کردند.

این برنامه به همت موسسه «خانه هنر نیایش» برگزار شد. سعید سام (آهنگساز) مهمان ویژه این برنامه بود.

گفتنی است این مقدم در ادامه تور کنسرت های «سونامی» 5مهر در تهران ،3مهر در انزلی به روی صحنه می‌رود.


ویدیو مرتبط :
اولین مصاحبه مهدی مقدم بعد از به تعویق افتادن کنسرتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین کنسرت مهدی مقدم پس از 10 سال


این اولین کنسرت من در تهران است و قطعا حس و حال عجیبی را برای من خواهد داشت.

تماشا: بازار پاپ روزهای خوشی را سپری می کند. آلبوم چهره های سرشناس یکی پس از دیگری در بازار منتشر می شوند و کنسرت ها هم همین طور پشت سر هم مجوز می گیرند.

در یکی دو روز اخیر هم آلبوم های رادان، مهدی مقدم و سعید عرب در بازار موسیقی کشور منتشر می شود تا روزهای خوش پاپ، به اوج خود برسد.

اما در این بین مهدی مقدم پس از 6 سال قرار است آلبومش را در بازار موسیقی منتشر کند. آلبومی که از بین بیش از 200 قطعه گلچین شده است. خبر پرهیجان تر هم اجرای زنده این خواننده در تهران است که مقدم ظهر دیروز آن را تایید کرد؛ اجرایی که قطعا همه نگاه ها را در روزهای 24 و 25 خرداد، به سالن میلاد نمایشگاه معطوف خواهد کرد.



مهدی مقدم از خوب های بازار موسیقی پاپ است. چهره ای پرطرفدار که با وجود سابقه فراوان در این عرصه هنوز هیچ اجرای رسمی ای در تهران نداشته و قطعا از این حیث می توان او را به نوعی بدشانس ترین عضو در مجموعه هنرمندان داخلی لقب داد.

آلبوم های او (خونسرد و سونامی) در سال های انتشارشان جزو پرفروش ترین آلبوم ها در آن سال ها بود. ولی برخی اتفاقات ناخواسته باعث شد او نتواند در همه این سال ها به اجرای زنده در تهران اقدام کند.

اتفاقات ناخواسته ای چون پخش کلیپ هایش از شبکه های ماهواره ای و ممنوع الکار شدن او. اتفاقی که او بارها از آن ضربه خورد، با وجود اینکه هیچ نقشی در آن نداشت.

همزمانی با آلبوم رادان

آلبوم «احتیاط» با صدای مقدم قرار است به صورت همزمان با آلبوم بهرام رادان در بازار موسیقی کشور منتشر شود. حضور این دو آلبوم به صورت همزمان باعث شده نگرانی هایی برای برخی شرکت ها بابت ضربه خوردن به فروشان شان، پیش بینی شود.

ولی خود مقدم اعتقاد دیگری دارد: «به نظرمن این اتفاق خیلی هم خوب است و برای مردم جذابیت هم دارد. آنها وقتی به فروشگاه ها می آیند برای خرید آلبوم مورد علاقه شان، می بینند که آلبوم من بعد از شش سال منتشر شده و آلبوم رادان هم هست. قطعا انتخاب آنها هر دو آلبوم خواهد بود. به هر حال اینکه آقای رادان وارد این عرصه شده هم جذابیت های خاص خودش را دارد. این ماجرا و این همزمانی به فروش هر دوی آلبوم ها کمک خواهد کرد و تاثیر مثبتی دارد.



«یکی یه دونه»؟

ظهر دیروز سایت دفتر موسیقی ارشاد در گزارشی از اخذ مجوز پنج آلبوم خبر داد که در این بین آلبومی به نام «یکی یه دونه» با صدای مهدی مقدم هم دیده می شد که باعث برخی اطلاع رسانی های نادرست درباره این آلبوم شد.

خود مقدم در این باره گفت: «این آلبوم که قرار است با نام «احتیاط» در بازار منتشر شود، با نام «یکی یه دونه» برای اخذ مجوز تحویل دوستان مان در ارشاد شده بود و درواقع همین آلبوم است که قرار است منتشر شود. البته من یک آلبوم دیگر هم حاضر و آماده دارم که قطعا به محض اخذ مجوز آن را در بازار موسیقی منتشر خواهم کرد».



اولین کنسرت؟

مهدی مقدم در تمام سال های حضورش در عرصه پاپ هیچ وقت نتوانسته در تهران روی صحنه برود. اما ظهر دیروز خبر کنسرت 24 و 25 خردادش در تهران را تایید کرد و گفت: «اگر خدا بخواهد و مجوزهای لازم اخذ شوند، برای این اجرا برنامه ریزی هایی را کرده ایم. این اولین کنسرت من در تهران است و قطعا حس و حال عجیبی را برای من خواهد داشت. «ترس» واژه درستی نیست ولی به هر حال اولین اجرا در تهران قطعا استرس زا خواهد بود. ولی من با خودم کنار آمده ام و دیگر حس می کنم باید این اتفاق بیفتد. احساس خوبی دارم و می دانم که می توانم به خوبی از عهده این اجرا بربیایم. منتظر دیدار با همه مخاطبانم هستم که در همه این سال ها واقعا فقط با انرژی آنها توانستیم امیدواری ام را حفظ کنم. قول می دهم شب باشکوهی را برایشان بسازم».