اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه‌های «نجفی» در آمریکا اعلام شد



 محمدعلی نجفی,رئیس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری

برنامه‌های «نجفی» در آمریکا اعلام شد

مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برنامه‌های امروز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سفر به آمریکا را اعلام کرد.

امین عارف نیا در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه محمد علی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، ایشان را همراهی می‌کند، گفت: رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امروز با هیئت امنای american Institute ملاقات می‌کند.

وی افزود: در برنامه های امروز رئیس سازمان میراث فرهنگی، بازدید از موزه متروپولیتن و صرف ناهار به میزبانی مدیر موزه ترتیب داده شده است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به دیدار نجفی با جمعی از مدیران موزه‌های آمریکا اظهار داشت: نشست با جمعی از فعالان ایرانی و آمریکایی صنعت گردشگری نیز از دیگر برنامه‌های امروز معاون رئیس‌جمهور در نیویورک است. /فارس


ویدیو مرتبط :
اعلام موضع دولت آمریکا و رهبری انقلاب در پی رویداد اشغال سفارت آمریکا (زیرنویس فارسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در آمریکا «نجفی» از دپارتمان گردشگری دانشگاه نیویورک بازدید کرد



محمد علی نجفی، آخرین برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در آمریکا

 آخرین برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در آمریکا
«نجفی» از دپارتمان گردشگری دانشگاه نیویورک بازدید کرد

محمدعلی نجفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در دانشگاه نیویورک از دپارتمان گردشگری و هتل‌داری این دانشگاه بازدید کرد.

 محمد علی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که همراه رئیس جمهور به نیویورک سفر کرده است، پس از بازدید از دپارتمان گردشگری و هتل‌داری دانشگاه نیویورک طی نشستی که با حضور جمعی از اساتید و مدیران این دپارتمان برگزار شد در جریان برنامه ها و فعالیتهای این دپارتمان قرار گرفت و مذاکراتی را برای همکاریهای فی ما بین انجام داد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سپس از گالری هنری دانشگاه بازدید و از آثار هنری تعدادی از هنرمندان ایرانی که در این نمایشگاه حضور داشتند دیدن کرد.

نشست صمیمانه با جمعی از دانشجویان نخبه و فارغ التحصیلان ایرانی که بیش از 2 ساعت به طول انجامید از دیگر برنامه های  نجفی بود.

ملاقات با تعدادی از اعضای ارکستر سمفونیک بیتزبورک و گفتگو با شبکه سی ان ان برنامه های آخرین روز معاون رئیس جمهور در سفر به نیویورک خواهد بود./خبرگزاری فارس