اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برق‌گرفتگی 5 دانش‌آموز در مراسم زیارت عاشورا



اخبار حوادث - برق‌گرفتگی 5 دانش‌آموز در مراسم زیارت عاشورا

5 نفر از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی شهید شهریار خواجه‌حسنی رابر دچار حادثه برق گرفتگی شدند.

به گزارش فارس، صبح امروز پنج نفر از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی شهید خواجه‌حسنی رابر که برای قرائت زیارت عاشورا به گلزار شهدای گمنام رفته بودند دچار حادثه برق‌گرفتگی شدند.

در محل مذکور یک دستگاه بالابر نیز وجود داشته که پنج نفر از دانش‌آموزان بنا به دلایل نامعلومی با بالابر که متصل به برق فشار قوی بوده برخورد کرده و دچار برق‌گرفتگی شدند.

مجروحان بلافاصله توسط اورژانس رابر به بیمارستان بافت منتقل شدند. 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مراسم زیارت امام حسین در روز عاشورا (زیارت عاشورای معر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاز‌گرفتگی 59 دانش‌آموز یک دبیرستان در کرمان



مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان گفت: با وقوع یک مورد نشت گاز در یکی از مدارس شهر کرمان، 59 دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، رضا جعفری گفت: در پی تماس مسوولان یک دبیرستان پسرانه با مرکز فوریت های پزشکی و اعلام گزارشی مبنی بر سرگیجه دانش آموزان، چندین آمبولانس امروز یکشنبه به محل این مدرسه اعزام شدند.

او گفت: پس از معاینه دانش آموزان در نهایت 59 دانش آموز با شک مسمومیت ناشی از گاز منوکسید کربن به مراکز درمانی منتقل شدند. این دانش آموزان به بیمارستان های افضلی پور، حضرت فاطمه (س)، سیدالشهدا (ع) و شفا شهر کرمان منتقل شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

جعفری گفت: در نهایت پس از اطمینان از سلامت کامل دانش آموزان، این افراد ساعت 14 و 30 دقیقه از بیمارستان مرخص شدند.


  اخبار حوادث  - ایرنا