اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برقراری رابطه جنسی با اسکلت انسان ها توسط یک زن +تصاویر



 اخبار حوادث - برقراری رابطه جنسی با اسکلت انسان ها توسط یک زن +تصاویر

 وب سایت پستا (Posta) ترکیه نوشت: پلیس سوئد زنی را به جرم برقراری ارتباط نامشروع جنسی با اسکلت انسان  بازداشت کرد. در خانه این زن چند عدد اسکلت انسان پیدا شده است. ظاهرا این زن با اسکلت انسان رابطه جنسی برقرار می کرده است. تبلیغات سکس به صورت گسترده به بهانه آزادی، موجب انحطاط جوامعه غربی از ارزش های انسانی شده است و بیماری های روانی-جنسی را در جامعه به شدت افزایش داده است.

 

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی


برداشتن قیود، عشق به مفهوم واقعی را در جامعه می میراند و جامعه را هرزه و بی بندوبار می کند. در این مورد هرچه عرضه بیشتر گردد، هوس و میل به تنوّع افزایش می یابد. تماشای صحنه های تحریک آمیز مانند: فیلم و عکس، خواندن داستانهای تهیج کننده و برخوردهای آزاد و بی حدّ و مرز دختر و پسر، در لغزش و غوطه ور شدن جوانان در گرداب آلودگی، نقش دارد.

 

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی


  اخبارحوادث - پارس ناز


ویدیو مرتبط :
تقلید صدای قایق توسط نهنگ برای برقراری رابطه با انسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه نامشروع با زن متاهل جناب شهردار را به کشتن داد +تصاویر



 اخبار حوادث - رابطه نامشروع با زن متاهل جناب شهردار را به کشتن داد +تصاویر

  "دومینیک لی‌بوچر" شهردار 55 ساله «برت ویل‌لی رابت» واقع در «نرماندی» و شمال غربی فرانسه با ضربه‌های هولناک چاقوی یک مرد به قتل رسید و پس از این حادثه مأموران امنیتی بلافاصله به محل مورد نظر رفتند تا تحقیقات میدانی خود را آغاز کنند.

طبق گزارش پلیس «نرماندی» قاتل یکی از روستاییان بوده که شهردار را به داشتن ارتباط نامشروع با همسرش متهم می‌کرد و پس از این جنایت در اطراف محل جنایت خودش را هم با چاقو به قتل رساند.

 اخبار,اخبار حوادث,رابطه نامشروع


مأموران ویژه قتل، جسد غرق در خون شهردار را در استخر خانه‌اش پیدا کردند و گزارش پزشکی قانونی وارد آمدن ضربه‌های پیاپی چاقو را در نقاط مختلف بدن وی تأیید کرده‌است.براساس گفته‌های سخنگوی پلیس «نرماندی» قتل در نیمه شب پریشب و اوایل صبح صورت گرفته است. «آلبرت گیلبوت» از اهالی روستا در مصاحبه با خبرنگاران محلی اعلام کرد: از چندی پیش رفتار مشکوک همسر مرد روستایی و رفت و آمدهای وی به دفتر شهردار، موجب درگیری لفظی این مرد با شهردار شده‌بود که پس از تعقیب شهردار سرانجام راز ارتباط پنهانی او فاش شد و مرد روستایی نقشه قتل را طراحی کرد.

 

 اخبار,اخبار حوادث,رابطه نامشروع

 اخبار حوادث - ایران