اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی سقوط بالگرد اورژانس هوایی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: مراحل احراز شهادت جان‌باختگان حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس، در دست بررسی است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: مراحل احراز شهادت جان‌باختگان حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس، در دست بررسی است.

رجبعلی راهی اضافه کرد: طبق قانون، شهید تعریف مشخصی دارد و در مواردی که نظامیان در ماموریت‌ها و حوادث این چنینی جان خود را از دست می‌دهند، شهادت آنان باید احراز و اثبات شود.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج پاسدار فوت شدند، گفت:دو نفر از این جان‌باختگان از شهرستان شیراز، یک نفر از شهرستان کازرون، یک نفر از شهرستان مشهد و یک نفر از شهرستان اصفهان بودند.

راهی با بیان اینکه احراز شهادت این پنج نفر هم اکنون در مرکز در حال بررسی است، افزود: براساس استعلام انجام شده از طریق مرکز بنیاد شهید کشور، با تدفین جان‌باختگان در گلزار شهدا موافقت و مجوز آن صادر شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین از ادامه روند احراز شهادت سه جان‌باخته نیروی انتظامی در درگیری کازرون، گفت: در این خصوص نیز با تدفین جان‌باختگان همانند حادثه سقوط بالگرد در گلزار شهدای کازرون و نورآباد ممسنی موافقت شده اما احراز شهادت‌شان در حال بررسی است.


ویدیو مرتبط :
سقوط بالگرد روسی در جریان نمایش هوایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از بالگرد سقوط کرده اورژانس



 حوالی عصر جمعه ۶ فروردین ۹۵ در پی یک تصادف جرحی در منطقه لار استان فارس یک فروند بالگرد برای انتقال مصدومان عازم محل حادثه می شود.

اما بالگرد اورژانس پس از حضور در صحنه مجروح این حادثه را برای انتقال به بیمارستان سریعا سوار کرده و از زمین بلند می شود. اما در حین پرواز دچار حادثه شده و سقوط می کند و همه ۹ سرنشین آن کشته می شوند. تصاویر زیر از این حادثه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. 

 

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 

اخبار  حوادث -  خبر آنلاین