اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بردگی جنسی دختران انگلیسی برای داعش


بنا بر یک گزارش، حامیان گروه تروریستی داعش در انگلیس به دختران انگلیسی کمک می‌کنند تا به بردگی جنسی برای پیکارجویان مستقر در سوریه بپردازند.

پرس تی وی: بنا بر یک گزارش، حامیان گروه تروریستی داعش در انگلیس به دختران انگلیسی کمک می‌کنند تا به بردگی جنسی برای پیکارجویان مستقر در سوریه بپردازند.

روزنامه «ایونینگ استاندارد» روز جمعه (۲۸ آذر) در گزارش خود اعلام کرد واسطه‌های مستقر لندن برای دریافت گذرنامه به نوجوانان کمک می‌کنند، هزینه‌های آنان را می‌پردازند و گاهی آنان را تا پایگاه‌های داعش در سوریه همراهی می‌کنند.

بنا بر این گزارش، اینگونه گروه‌ها که بیشتر در شرق لندن فعالیت می‌کنند در حال تبدیل شدن به کانون‌هایی برای جوانان حامی داعش هستند که قصد رفتن به مناطق جنگی در سوریه را دارند.

حرس رفیق، یکی از کارشناسان بنیاد کیلیام گفت: «میانگین سنی کاهش یافته است. برخی از دخترانی که به آنجا می‌روند فقط ۱۴ سال دارند.»

رفیق افزود: «افرادی هستند که فرایند دریافت گذرنامه را تسهیل کرده‌اند. دخترانی که سن پایین دارند از همراهی فردی بالغ برخوردارند که معمولا زن بوده و به این دختران کمک می‌کند؛ کمک برای دریافت گذرنامه و حتی رساندن دختران به آنجا.»

پلیس پیشتر در همین ماه، هواپیمایی را روی باند فرودگاه هیترو در لندن متوقف کرد تا دختر ۱۵ ساله‌ای که قصد پیوستن به داعش در سوریه را داشت، از آن پیاده کند.

به گفته مقامات این هواپیما عازم استانبول بود ولی در حالی که به سوی انتهای باند در حرکت بود، دستور بازگشتش صادر شد.

این دختر که ساکن منطقه «تاور هملتس» در شرق لندن بود، بلیط لندن به مقصد استانبول را خریداری کرده بود و قصد داشت در ادامه سفر خود از طریق مرز ترکیه وارد سوریه شود.

گمان می‌رود در میان بیش از ۵۰۰ تبعه انگلیس که برای پیوستن به داعش به سوریه و عراق رفته‌اند، ده‌ها زن جوان نیز حضور داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
مستند داعش بین جمع ثروت و میل جنسی به دختران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک شیطان در انگلستان دستگیر شد/بردگی مرگبار جنسی دختران جوان+عکس



تجاوز جنسی , تجاوز جنسی به دختر

یک شیطان در انگلستان دستگیر شد/بردگی مرگبار جنسی دختران جوان+عکس

به گزارش پلیس اسکاتلند یارد قتل و تجاوزهای جنسی به صورت اینترنتی در دورهام انگلستان با دستگیر شدن عامل آن خاتمه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از آسوشیتدپرس آدریان میور 50 ساله متهم به چندین فقره قتل و تجاوز جنسی به مقتولین خود پس از تصادف در یک سانحه رانندگی در دورهام انگلستان دستگیر شد.

پیش تر اسکاتلندیارد خبر از دوستی های اینترنتی منجر به مرگ به کاربران اینترنتی به ویژه صفحات فیس بوک و یاهو هشدار داده بود.

آدریان میور پس از برقراری رابطه دوستی با جلب اطمینان، قربانیان خود را مورد ضرب و شتم قرار می داد و پس از چند روز بردگی جنسی آنان را به قتل می رساند و بعد آنان را در بیابان های یورکشایر رها می کرد.

وی پس از آنکه آخرین قربانی خود را پس از قتل وی در بیابان رها کرد در یک سانحه رانندگی مجروح و دستگیر شد.وی ادعا کرد تصادف وی فقط یک بدشانسی بود.

وی پس از بهبودی‌اش از بیماستان در دادگاهی که در نیوکاسل برگزار شد با اتهامات قتل، تجاوز به عنف و ناامن ساختن فضای اینترنتی به اعدام محکوم شد.

40 تیم از افسران پلیس جستجوی خود را برای یافتن اجساد قربانی شده توسط میور در بیابان های اطراف یورک شایر آغاز کردند.

وکیل مدافع میور اندرو رابرتسون در دفاع از موکل خود که تاکنون به 7 فقره قتل عمد اعتراف کرده نتوانست کاری از پیش ببرد و فقط توانست صدور رأی نهایی دادگاه به دلیل ناقص بودن پرونده و نبودن شاهد به تعویق بیاندازد./باشگاه خبرنگاران