اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخی شعارهای حاشیه راهپیمایی روز قدس: احمدی نژاد، رئیس جمهور آتی ایران است!



اخبار,اخباراجتماعی,شعارهای حاشیه راهپیمایی روز قدس

 

 اخباراجتماعی - برخی شعارهای حاشیه راهپیمایی روز قدس: احمدی نژاد، رئیس جمهور آتی ایران است!

(در راهپیمایی روز قدس) شعارها متفاوت بود. برخی در میان راهپیمایی كه برای حمایت از مردم غزه برگزار شده بود خواسته‌های دیگری را هم از طریق پلاكارد اعلام می‌كردند؛ برخی خواهان آن بودند كه معترضان به نتایج انتخابات 88 محاكمه شوند و برخی دیگر از عدم سازش با امریكا شعار می‌دادند.

در این میان اما به محض حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مسیر راهپیمایی، مردم شروع به سر دادن شعار، «خامنه‌ای زنده باد، هاشمی پاینده باد»، «هاشمی، هاشمی، خدا نگهدارتو» حمایت خود را از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان دادند.

كمی بعد با حضور محمود احمدی‌نژاد در مسیر راهپیمایی عده‌یی شعار«احمدی قهرمان، رییس‌جمهور آتی ایران» را سر دادند و عده‌یی دیگر شروع به سر دادن شعار «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» كردند.

عده‌یی دیگر هم با حمل دستنوشته خواهان تحریم كالای اسراییلی می‌شدند.

راهپیمایان در مسیر راهپیمایی روز گذشته پرچم امریكا، رژیم صهیونیستی و همین طور تصویر پادشاه عربستان را به آتش كشیدند و شعار غزه غزه مقاومت مقاومت، كرانه باختری به پاخیز برادرت كشته شد كرانه باختری، جنگ مسلحانه، با كوشش مسلمین قدس رها می‌شود، اسلام پیروز است، اسراییل نابود است، فریاد رهبر ما مرگ بر امریكا، ملت ما بیدار است از امریكا بیزار است، سازش ما با امریكا محال است سر دادند.

اخباراجتماعی - اعتماد


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور در راهپیمایی قدس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه های سفر رئیس جمهور؛ گلایه های مردم قرچک از احمدی نژاد



 

 

 

حاشیه های سفر رئیس جمهور؛ گلایه های مردم قرچک از احمدی نژاد

 

رئیس جمهور ساعاتی پیش در راستای دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت وارد شهرستان ورامین شد که این سفر حاشیه هایی نیز به همراه دارد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، تمام شهرستان ورامین از صبح تا به حال در تدارک استقبال از رئیس جمهور بوده و در این میان اتوبوسهای شهری نیز مشغول ارائه خدمت بودند.

جمعیت مردمی در میدان امام خمینی(ره) ورامین واقع در مرکز شهرستان برای استقبال از محمود احمدی نژاد و هیئت همراه حاضر شدند و این جمعیت شامل اقشار مختلف مردم، مسئولان، پرسنل ادارات، دانش آموزان، فرهنگیان، بسیجیان، کسبه و ... بودند.

ماشینهای راهنمایی و رانندگی، آمبولانسهای هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در میدان امام خمینی(ره)، میدان رازی و روبروی ورزشگاه تختی مستقر هستند.

نیروی خدمتگذار پلیس نیز همچون همیشه برای حفظ نظم و امنیت در بین مردم حاضر شده است.

گلایه مردم قرچک از رئیس جمهور

مردم بخش قرچک در دور چهارم سفر هیئت دولت به شهرستان ورامین از رئیس جمهور خود گلایه مندند زیرا فقط در سفر اول خود و در دوره نمایندگی حسین نوش آبادی نماینده سابق مردم شهرستان ورامین در مجلس شورای اسلامی بود که دکتر محمود احمدی نژاد به دعوت وی به شهر قرچک رفت اما در سه سفر بعدی رئیس جمهور که نماینده و مسئولان شهرستان ورامین تغییر کردند فقط در شهر ورامین حضور یافته که این موضوع، موجبات گله مندی مردم قرچک را به وجود آورده است و این مورد به خبرنگاران نیز انتقال داده می شود.

۲۰ سال بلاتکلیفی ساکنان کمربندی شرقی قرچک

"۲۰ سال بلاتکلیفی ساکنان کمربندی شرقی قرچک" یکی از بنرهاست که در مسیر عبور احمدی نژاد در دست مردم بود.

نکته قابل توجه در این میان، این است که هیچ پرچم و یا نشانه استقبال در جمعیت مشاهده نمی شود.

هنرمندان و تئاتریهای شهرستان پیگیر فرهنگسرای هبه شده ورامین

جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان ورامین در سفر چهارم احمدی نژاد به ورامین خواستار ملاقات حضوری با رئیس جمهور و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برای پیگیری ماجرای فرهنگسرای هبه شده ورامین هستند.

آنها طوماری با امضاهای متعدد هنرمندان و تئاتریهای شهرستان که اکثر آنها صاحب عناوین و جوایز استانی و کشوری هستند آماده کرده اند تا به رئیس جمهور بدهند تا شاید گشایشی در خصوص کمبود سرانه فرهنگی این شهرستان شود.

ورود رئیس جمهور به میدان امام خمینی(ره) شهر ورامین ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه بود.

احمدی نژاد با یک لندرور سفید رنگ در میان مردم حاضر شد و نامه های مردمی نیز در حال جمع آوری است..../ مهر