اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد پلیس با فروشندگان مرد لباس های زنانه


رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از برخورد با فروشگاه‌های لباس زنانه، دارای فروشنده مرد خبرداد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از برخورد با فروشگاه‌های لباس زنانه، دارای فروشنده مرد خبرداد.

سردار احمد روزبهانی در حاشیه همایش عفاف، حجاب امنیت فردی و اجتماعی با بیان اینکه جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای در تهران متوقف نشده است، گفت: با اجرای این طرح برخی خانواده‌ها خود تجهیزات ماهواره‌ای را تحویل دادند.

وی گفت: گشت‌های امنیت اخلاقی همانند سابق در تمام نقاط کشور فعال هستند و در این راستا نیرو تربیت می‌شود.

عفاف و حجاب فقط مختص زنان نیست

روزبهانی با اشاره به اینکه برخورد با هنجارشکنی و قانون‌شکنی از وظایف پلیس است گفت: در صورت رعایت قانون، حقوق شهروندان نیز رعایت می‌شود.

به گفته رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا پوشش، عفاف و حجاب هم برای زنان و هم برای مردان است و همه را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان، اسلام را نشانه کرده‌اند، افزود: هدف آنها این است که غیرت را از جوان مسلمان چه زن و چه مرد بگیرند.

روزبهانی بابیان اینكه دشمنان در حال حاضر پشیمان هستند که هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کردند گفت: دشمنان تصور می‌کنند اگر از سال 58 با تهاجم فرهنگی وارد می‌شدند شاید به جایی می‌رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی نیز موفق نمی‌شوند، افزود: تا ولایت، اسلام و افرادی که فرهنگ غنی اسلامی را به جوانان ما آموزش می‌دهند هستند، این مکتب و کشور شکست نخواهد خورد.

در برخی موارد تذکرها و جریمه‌ها بازدارنده نیست

روزبهانی تصریح كرد: با فروشگاه‌های لباس زنانه، دارای فروشنده مرد برخورد می‌شود و باید اصناف، اتحادیه‌ها، سازمان‌ها و نهادها در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد تذکرها و جریمه‌ها بازدارنده نیست گفت: نمایندگان مجلس باید قانون را در رابطه با این مسائل پررنگ‌ترکنند و نیاز است در قوانین بازنگری شود و برخورد با هنجارشکنی‌ها پر رنگتر شود.


منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
لباس مجلسی،لباس زنانه ،لباس مجلسی زنانه ،لباس زنانه ،تولید و پخش طیطه 0912211868

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر: دستگیری این مرد در لباس زنانه



تصویر: دستگیری این مرد در لباس زنانه/انتخاب


اخبارسیاسی,اخبار سیاسی روز,اخبار افغانستان,