اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد نیروی انتظامی با مانتوهای شیشه‌ای



اخبار,اخبار اجتماعی ,مانتوهای شیشه ای

دبیر کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ مانتوهای شیشه ای، حریر و گیپور که در حال حاضر در سطح شهر می‌بینید تولید کارگروه‌های تولید لباس است و ارتباطی به موسسات مد و لباس ندارد و وظیفه نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط برخورد با آن‌هاست.

حمید قبادی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره مانتوهای نامناسب موجود در بازار و تبلیغاتی که روی آن‌ها می‌شود افزود: تمام موسساتی که عکس‌های نامناسب بانوان را در فضای مجازی با نام موسسات زیر نظر کارگروه مد و لباس منتشر می‌کند غیرمجاز هستند و اگر موسسه مجازی چنین کاری را انجام دهد به شدت مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

وی گفت: هیچ یک از موسسات زیر نظر کارگروه مد و لباس حق انتشار تصاویر نامناسب از پوشش خانم‌ها را در فضای مجازی ندارند و تمام موسسات خاطی خارج از دایره این کارگروه هستند.

قبادی افزود: ما به دلیل ارتباط خوبی که با اتحادیه داریم متوجه تمام فعالیت‌های واحدهای مجوزدار هستیم و قطعاً مانتوهای گیپور و یا حریر تولید اماکن غیرمجاز است و از طریق دولت باید با آن ها برخورد شود.

اخبار اجتماعی - خبرگزاری صدا و سیما

 


ویدیو مرتبط :
حمله نیروی انتظامی به لابراتوار تولید شیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد پلیس با مانتوهای شیشه‌ ای


مانتوهای شیشه ای، حریر و گیپور که در حال حاضر در سطح شهر می‌بینید تولید کارگروه‌های تولید لباس است و ارتباطی به موسسات مد و لباس ندارد و وظیفه نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط برخورد با آن‌هاست.

روزنامه قانون: مانتوهای شیشه ای، حریر و گیپور که در حال حاضر در سطح شهر می‌بینید تولید کارگروه‌های تولید لباس است و ارتباطی به موسسات مد و لباس ندارد و وظیفه نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط برخورد با آن‌هاست.

دبیر کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مانتوهای نامناسب موجود در بازار و تبلیغاتی که روی آن‌ها می‌شود اظهارداشته تمام موسساتی که عکس‌های نامناسب بانوان را در فضای مجازی با نام موسسات زیر نظر کارگروه مد و لباس منتشر می‌کنند غیرمجاز هستند و اگر موسسه مجازی‌ای چنین کاری را انجام دهد به شدت مورد بازخواست قرار می‌گیرد.