اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد تصادفی دو رئیس جمهور!+تصاویر



برخورد تصادفی دو رئیس جمهور!

باراک اوباما و جورج دبلیو بوش، روز سه شنبه در یک برخورد تصادفی بی‌سابقه در کشور تانزانیا فرسنگ‌ها دور از آمریکا همدیگر را ملاقات کردند.

 

باراک اوباما,جورج بوش

 

باراک اوباما و جورج دبلیو بوش، روسای جمهوری فعلی و سابق آمریکا حضوری بی‌سر و صدا و کوتاه با یکدیگر در یک بنای یادبود قربانیان بمب‌گذاری‌های سال 1998 در شهر دارالسلام، پایتخت تانزانیا داشتند و بر حسب اتفاق هر دوی آنها در یک زمان در این محل حضور پیدا کردند.

 

باراک اوباما,جورج بوش

 

این دو مقام با یکدیگر گفت‌وگو و تعاملی نداشتند اما همسران آنها حضوری مشترک در یک نشست مربوط به زنان ‌آفریقا داشتند.

 

باراک اوباما,جورج بوش

 

روسای جمهور سابق و فعلی آمریکا در حالی که یک تفنگدار دریایی آمریکا تاج گل‌های قرمز، سفید و آبی را روی بنای یادبود قرار داد، تعظیم کردند. پس از چند لحظه آنها با بازماندگان و بستگان قربانیان این حوادث دست دادند و پس از چند دقیقه با یکدیگر به سفارت آمریکا رفتند.

 

باراک اوباما,جورج بوش

 

اوباما روز دوشنبه در سخنانی از تلاش‌های جورج بوش به منظور مقابله با بیماری ایدز و "نجات جان میلیون‌ها نفر در آفریقا" ستایش کرد.

 

باراک اوباما,جورج بوش

 

اوباما همچنین گفت که می‌خواهد رویکرد آمریکا در قبال آفریقا را تغییر دهد.

 خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
شوت ترین رئیس جمهور دنیا(فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تذکر به رئیس جمهور بخاطر برخورد بقایی



تذکر به رئیس جمهور بخاطر برخورد بقایی

نماینده شوشتر از برخورد نامناسب حمید بقایی با نمایندگان استان خوزستان خبر داد.

فارس: نماینده شوشتر از برخورد نامناسب حمید بقایی با نمایندگان استان خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تذکر کتبی به رئیس‌جمهور پیرامون برخورد نامناسب حمید بقایی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با تعدادی از نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان استان خوزستان به منظور بیان پاره‌ای از مشکلات و مسائل مناطق آزاد به دفتر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور مراجعه کردند که متأسفانه آقای بقایی اعلام کردند که من فقط پاسخگوی یک نفر از نمایندگان هستم و به دنبال این برخورد جلسه را ترک و هیچکدام حاضر به دیدار و ارائه مشکلات نشدند.

نماینده شوشتر در خانه ملت با بیان اینکه این نوع برخورد آقای بقایی نوعی اهانت به نمایندگان قملداد می‌شود، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه نمایندگان مجلس پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و قصد مطرح کردن مشکلات منطقه را داشتند، بنابراین برخورد نامناسب آقای بقایی نشان‌ از عدم لزوم و رسیدگی به مشکلات منطقه دارد.

 

سادات ابراهیمی با بیان اینکه جایگاه نماینده قطعاً جایگاه دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای رسیدگی به مشکلات مربوطه نیست، تصریح کرد: جلوگیری آقای بقایی از تشکیل جلسه با نمایندگان باعث فاصله افتادن بین مسئولان می‌شود و در واقع تعامل حداقل کاری است که مسئولان اجرایی و مجلس‌ می‌توانند برای رفع مشکلات انجام دهند.

وی ادامه داد: وقتی یک مسئول اجرایی حاضر به دیدار با عده‌ای از نمایندگان نباشد بدین معناست که فرد مسئول تمایل به تعامل ندارد.

نماینده شوشتر و گتوند در پایان یادآور شد: نوع برخورد نامناسب دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور سبب نگرانی نمایندگان استان خوزستان شد و اگر این برخورد با هر کدام از نمایندگان شهرهای دیگر نیز اتفاق می‌افتاد، قطعاً همین عکس‌العمل را نشان می‌دادند و به این دلیل بود که بنده نیز مانند سایر نمایندگان به رئیس جمهور به منظور رسیدگی به این مسئله تذکر دادم./فارس