اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برای اولین بار از سال 2004، مجلس دیگر تحت کنترل اصولگرایان نیست / لاریجانیِ اعتدالگرا و عارفِ اصلاح طلب بر سر کرسی ریاست رقابت خواهند کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی  , انتخابات

اتحاد اصلاح طلبان و اعتدالگرایان كه حامی و طرفدار روحانی رئیس جمهور ایران هستند، در دور دوم انتخابات مجلس بر اصولگرایان، پیروز شدند.

 الحیات نوشت: اتحاد اصلاح طلبان و اعتدالگرایان كه حامی و طرفدار روحانی رئیس جمهور ایران هستند، در دور دوم انتخابات مجلس بر اصولگرایان، پیروز شدند.

به گزارش انتخاب ؛ این نشریه عرب زبان آورده است: "لیست امید" اصلاح طلب و اعتدالگرا حداقل 33 كرسی از بین 68 كرسی كه در انتخابات بر سر آن رقابت می شد، را بدست آورد.

برای اولین بار از سال 2004، مجلس تحت كنترل اصولگرایان نیست و دو جبهه اساسی در صحنه سیاسی ایران، در تعداد نمایندگان تقریبا برابر هستند.

نتایج انتخابات مجلس باتوجه نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و کاندیداتوری روحانی، یك پیروزی شخصی برای شیخ دیپلمات كه از سال 2013، سیاست تعامل با خارج را دنبال می كرد، تلقی می شود.

مجلس جدید بزودی برای انتخاب رئیس جدید دیدار تشکیل خواهد شد. و بسیار بر این باور هستند كه رئیس اعتدالگرای سابق، علی لاریجانی، و رهبر اصلاح طلبان، محمد رضا عارف برای این سمت به رقابت بپردازند. علی لاریجانی از توافق تاریخی كه در 14 ژانویه 2015 در مورد برنامه هسته ای ایران بین تهران و قدرت های بزرگ (ایالات متحده آمریكا، روسیه، چین، فرانسه، بریتانیا و آلمان) منعقد شد، دفاع كرده است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از روبوسی عارف با لاریجانی پس از رقابت بر سر کرسی ریاست مجلس دهم



محمدرضا عارف پس از آنکه کرسی ریاست را با اختلاف 70 رای به علی لاریجانی واگذار کرد، به او تبریک گفت و با او دیده بوسی کرد.

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,عارف ولاریجانی

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,عارف ولاریجانی

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,عارف ولاریجانی

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,عارف ولاریجانی

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,عارف ولاریجانی

 

اخبار  سیاسی  -  خبر انلاین