اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برای آلودگی تهران باید دعا کرد



 

 

برای آلودگی تهران باید دعا کرد

 

قائم مقام ستاد مدیریت بحران کشور با اشاره به سیاستهای دولت در کاهش جمعیت و افزایش حمل و نقل شهری در پایتخت گفت: سرعت اجرای برنامه ها کمتر از سرعت تراکم جمعیت و ترافیک است و باید برای آلودگی هوای تهران دعا کرد.

رحمت الله شیشه گر در گفتگو با مهر با بیان اینکه با ورود توده هوای سرد بدون بارندگی و آلودگی هوای تهران چند برابر شده است گفت: این شرایط در زمستان طبیعی است ولی در شرایط کنونی باید برای آلودگی هوای تهران دعا کرد.

وی افزود: دولت سیاستهایی را اعم از کاهش جمعیت، خروج کارکنان و سازمانهای دولتی از پایتخت و همچنین افزایش حمل و نقل عمومی و مترو را برای کاهش آلودگی هوا تراکم ترافیک برنامه ریزی کرده است ولی سرعت اجرای این سیاستها نسبت به سرعت افزایش تراکم و جمعیت و ترافیک تهران بسیار کند است.

قائم مقام سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: هر چند که استاندار نبودن خودروها و وجود آلاینده های غیرمجاز در تهران علت اصلی آلودگی هوای تهران است ولی تنها راه عبور از آلودگی هوای تهران کاهش جمعیت پایتخت است.


ویدیو مرتبط :
آلودگی هوای تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آلودگی ناشی از طوفان تهران


وقوع طوفان شدید تهران که با گرد و خاک همراه بود آلودگی های زیادی در سطح شهر به وجود آورده است.