اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادر‌زاده رهبر داعش کشته شد



اخبار,اخباربین الملل,رهبر داعش


 اخباربین الملل - برادر‌زاده رهبر داعش کشته شد

یک منبع در دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که نیروهای امنیتی این کشور «ابو عدنان» برادر‌زاده البغدادی را در نزدیکی یک مرکز امنیتی در منطقه «العلم» در جنوب تکریت کشتند.

 برادرزاده «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی عراق در شهر «تکریت» کشته شد.

به نقل از سومریه نیوز، یک منبع در دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که نیروهای امنیتی این کشور «ابو عدنان» برادر‌زاده البغدادی را در نزدیکی یک مرکز امنیتی در منطقه «العلم» در جنوب تکریت کشتند.

این منبع افزود که ابو عدنان سمت معاون والی استان دیالی در گروه تروریستی داعش را به عهده دارد.
 اخبار بین الملل -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
کشته شدن یک رهبر دیگر داعش در افغانستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"رهبر داعش، یهودی زاده و همکار موساد است"



اخبار ,اخبار بین الملل ,رهبر داعش

 

اخبار بین الملل - "رهبر داعش، یهودی زاده و همکار موساد است"

یک پایگاه خبری امریکایی فاش کرده است که رهبر داعش، یک یهودی زاده ی مامور موساد است.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری آمریکایی ˈوترنز تودیˈ Veterans Today گزارش داد،
ˈابو بکر البغدادیˈ رهبر تروریست های داعش که خود را خلیفه نامیده، یهودی زاده ای است که در سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) دوره دیده است.

بنا بر این گزارش، ˈوترنز تودیˈ افزود: نام واقعی رهبر داعش که خودرا ابوبکر البغدادی نامیده، در اصل ˈسیمون الیوتˈ یا ˈالیوت شیمونˈ Simon Elliot (Elliot Shimon) بوده و از پدر و مادری یهودی زاده شده است.

به نوشته این تارنمای آمریکایی، الیوت به خدمت موساد در آمده و دوره های جاسوسی و جنگ های روانی علیه اعراب و جوامع اسلامی را آموزش دیده است.

این سایت آمریکایی اضافه کرد، این اطلاعات مبتنی بر اسناد انتشار یافته از سوی ˈادوارد اسنودنˈ پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) است که در آن از تشکیلات داعش نام برده و خاطرنشان شده است؛ رهبر ˈدولت اسلامیˈ با سرویس های مخفی آمریکایی، انگلیسی و اسراییل برای ایجاد سازمانی قادر به جذب تروریست های افراطی از سراسر جهان، همکاری داشته است.

به نوشته وترنز تودی، ابوبکر البغدادی با نام مستعار ˈابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدریˈ به عنوان یک جاسوس صهیونیست مسوول پیاده سازی سناریوی موساد است.

تارنمای آمریکایی خاطرنشان کرد، طرح موساد، جذب افراد نظامی و غیر نظامی به داعش در کشورهایی است که از آنها به عنوان تهدیدی علیه اسراییل یاد شده است تا با ایجاد آشوب و ویرانی، امکان سلطه اسراییل بر منطقه خاورمیانه و برپایی طرح اسراییل بزرگ را فراهم سازد.
اخبار بین الملل - ایرنا