اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با "ایرینا شایک" معشوقه زیبا و جنجالی کریستین رونالدو آشنا شوید +عکس



به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: او با نام اصلی "ایرینا شایخلیواموا" در 6 ژانویه سال 1986 در روسیه متولد شده است ، مادر او یک معلم موسیقی در مدرسه بود و همیشه آرزو داشت او نیز روزی موسیقی بخواند به همین دلیل او در سن 9 سالگی وارد مدرسه موسیقی شد و مدت 7 سال در آنجا تحصیل کرد اما چون این مسئله برایش خسته کننده بود خیلی زود نوازندگی پیانو و اجرا در گروه کر را رها کرد.

 کریستین رونالدو,معشوقه کریستین رونالدوی

 پدر وی نیز در یک معدن زغال سنگ کار میکرد و زمانیکه او یک دختر کوچک مدرسه ای بود درگذشت.
او تنها یک خواهر با نام "تاتیانا" دارد . مادر او برای رفع مشکلات خانواده مجبور بود در دو جای مختلف کار کند. اما خانواده کوچک و سه نفری آنها همیشه از یکدیگر درمقابل مشکلات حمایت میکردند.
او مدتی به عنوان بازاریاب مشغول به کار شد و در همان زمان با دیدن یک آگهی به مدرسه زیبایی شهرشان پیوست و در آنجا بود که زندگی او برای همیشه دگرگون شد. یک آژانس مدلینگ خصوصی او را کشف کرده و به خدمت گرفت.

  کریستین رونالدو,معشوقه کریستین رونالدوی

 او بعدها کارش را به صورت حرفه ای با کار در اروپا در سال 2005 آغاز کرد و برای اولین بار درسن 19 سالگی و در پاریس به صورت یک مدل حرفه ای روی صحنه رفت.
از سال 2010 او وارد رابطه ای جدی و جنجالی با یکی از پرطرفدارترین فوتبالیستهای حرفه ای جهان "کریستیانو رونالدو" پرتقالی شد . آنها در یک همایش مد مربوط به برند معروف آرمانی با یکدیگر آشنا شدند و رابطه شان همچنان ادامه دارد.

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
خبر داغ: کریستیانو رونالدو و ایرینا شایک بهم زدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با دختر جوان و زیبا شبیه به آنجلینا جولی آشنا شوید +عکس



با دختر جوان و زیبا شبیه به آنجلینا جولی آشنا شوید +عکس

دختر 18 ساله به نام ایندیا ایزلی نقش جوانی آنجلینا جولی را در فیلمی که نقش یکی از شخصیت‌ های کارتونی دیزنی را دارد بازی خواهد کرد.

ایندیا ایزلی بازیگر نوجوان آمریکایی است که به خاطر بازی در فیلمی به نام زندگی مرموز نوجوان آمریکایی مشهور شد. ایندیا لب‌ ها، چشم‌ها و حتی صدای آرامی همانند آنجلینا جولی دارد. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

او دختر بازیگر آرژانتینی الیویا هاسی است که در سال 1968 در فیلم رومئو و ژولیت بازی کرد و آن فیلم برنده جایزه اسکار شد. پدرش دیوید گلن ایزلی نیز بازیگر و خواننده راک که با اجرای ترانه‌ ای به نام "Call to the heart" به موفقیت رسید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایندیا در سال 2005 در فیلمی به نام Headspace با مادرش همبازی شد. او نقش‌ های کوچک بسیاری را به خصوص در اروپا بازی کرد تا اینکه در تابستان 2008 نقش اول فیلم "زندگی مرموز نوجوان آمریکایی" را از آن خود کرد./پارس ناز

ایندیا ایزلی و پدر مادرش در فستیوال فیلم 2008

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب