اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باور میکنید این مرد 95 سالش است؟! +عکس



Kazım Gürbüz مرد 95 ساله ای است که از جوانی به ورزش یوگا پرداخته و در حال حاضر هم استاد این ورزش است. او معتقد است انسان به راحتی می تواند سن خود را به 130 سال برساند در حالی که همچنان سالم و سر حال است و راز اآن هم در این ورزش و رژیم غذایی است.

Kazım Gürbüz مرد 95 ساله ای است که از جوانی به ورزش یوگا پرداخته و در حال حاضر هم استاد این ورزش است. او معتقد است انسان به راحتی می تواند سن خود را به 130 سال برساند در حالی که همچنان سالم و سر حال است و راز اآن هم در این ورزش و رژیم غذایی است. او با اینکه 95 سال سن دارد چهره و اندامی بسیار جوان تر از سنش دارد و کمتر کسی از روی ظاهر می تواند سن او را حدس بزند.

 

اخبار , اخبار گوناگون,مرد 95 ساله,تصاویر مرد 95 ساله

 

اخبار , اخبار گوناگون,مرد 95 ساله,تصاویر مرد 95 ساله

 

اخبار , اخبار گوناگون,مرد 95 ساله,تصاویر مرد 95 ساله

اخبار , اخبار گوناگون,مرد 95 ساله,تصاویر مرد 95 ساله


اخبار گوناگون - تاپ ناپ


ویدیو مرتبط :
‫آیا باور میکنید این مرد 101 سال عمر دارد؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باور می کنید این مرد یک مدل حرفه ایست؟! +عکس



اخبار گوناگون - باور می کنید این مرد یک مدل حرفه ایست؟! +عکس

عکسی که در پایین می بینید یک مدل حرفه ای است.

بله واقعا! او یک مدل است که زیبایی شناسی را به چالش می کشد، اما این کار فقط برای خودش منفعت دارد. مدل های زشت، نام یک آژانس مدلینگ در لندن از افراد زشت چهره با ظاهر فیزیکی غیرطبیعی عکاسی می کند. شما در وب سایتشان چهار طبقه بندی خواهید دید: مردان، زنان، ویژه ها و رکوردهای جهانی گینس.

اخبار,اخبار گوناگون ,مدل حرفه ای

 اخبار گوناگون - پرداد