اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باهنر: تفكرات مشایی كف روی آب است



 

 

باهنر: تفكرات مشایی كف روی آب است

دبیركل جامعه اسلامی مهندسین كشور به برخی از اظهار نظرهای گذشته رحیم‌مشایی در ارتباط مكتب ایرانی، عملكرد پیامبران و ملت اسرائیل اشاره و بیان داشت: این اظهارات نباید مسئله اول كشور شود و ایدئولوژی اسلام آنقدر صریح و شفاف است كه این تیپ تفكرات نمی‌تواند بر آن سایه افكنی كند و این تفكرات همچون كف روی آب از بین می‌رود.

دبیركل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ایدئولوژی اسلام آنقدر صریح و شفاف است كه تفكرات مشایی نمی‌تواند بر آن سایه‌افكنی كند و این تفكرات همچون كف روی آب از بین رفتنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا باهنر چهارشنبه شب در ادامه نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین اصفهان با بیان اینكه فشارها و تحریم‌های اقتصادی در بسیاری از موارد فرصت خوبی را برای نظام اسلامی ایران فراهم آورده است، اظهار داشت: باید در این ارتباط میزان واردات مصرفی كشور را كاهش داد تا به اقتصاد كشور كمك شود.

وی افزود: تراز بازرگانی كشور بدون نفت قابل قبول نیست و قطعنامه‌ها كمك بزرگی به كاهش واردات مصرفی می‌كند، بر همین اساس، تراز بازرگانی كشور بدون احتساب نفت نباید منفی باشد.

دبیركل جامعه اسلامی مهندسین كشور با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله كشور تصریح كرد: تاكنون از سند 20 ساله كشور 5 سال گذشته است و در پایان این سند چشم‌انداز، كشور باید قدرت برتر اقتصادی و علمی منطقه باشد كه در این خصوص در بخش فناوری به پیشرفت‌هایی دست یافته است.

باهنر با بیان اینكه ایران از لحاظ رشد اقتصادی، كشور سوم منطقه بود، گفت: در برخی زمینه‌ها پیشرفتی وجود نداشته و در زمینه رشد اقتصادی، ایران در این 5 سال در منطقه خاورمیانه به كشور چهارم خاورمیانه تبدیل شد و عربستان و تركیه در این زمینه عملكرد بهتری داشته‌اند.

وی با اشاره به اینكه سال 89 سال خوبی برای برنامه پنجم توسعه است، اظهار داشت: باید از تجربیات برنامه پنج ساله اول توسعه در برنامه دوم استفاده كرد و مجلس نیز بالاترین همت را در این خصوص داشته است و باید در این خصوص چالش‌های سر راه اقتصاد برداشته شود.

دبیركل جامعه اسلامی مهندسین كشور همچنین با اشاره به بحث پزشكی؛ تجویز دارو در كشور را غیر معمول دانست و گفت: برخی افراد با مراجعه به پزشك فكر می‌كنند كه پزشك باید لزوماً به تجویز دارو بپردازد و این موضوع در بین مردم به درستی فرهنگسازی نشده است.

باهنر بهره‌گیری از پزشك عمومی توسط عموم مردم را ضروری دانست و گفت: بیماران باید قبل از مراجعه به پزشك متخصص به پزشك عمومی مراجعه كنند؛ اكنون مردم برای كوچكترین بیماری به پزشكان متخصص مراجعه می‌كنند كه البته اقدام نادرستی است.

وی همچنین در ارتباط با عملكرد و اظهارات اسفندیار رحیم‌مشایی بیان داشت: رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور است و باید اظهار نظرهایی را در حد مسئولیت كاری خود داشته باشد.

دبیركل جامعه اسلامی مهندسین كشور به برخی از اظهار نظرهای گذشته رحیم‌مشایی در ارتباط مكتب ایرانی، عملكرد پیامبران و ملت اسرائیل اشاره و بیان داشت: این اظهارات نباید مسئله اول كشور شود و ایدئولوژی اسلام آنقدر صریح و شفاف است كه این تیپ تفكرات نمی‌تواند بر آن سایه افكنی كند و این تفكرات همچون كف روی آب از بین می‌رود..../تحلیل:تابناک


ویدیو مرتبط :
شكستن بطری آب با كف دستمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باهنر: خانه نشینی ۱۱روزه احمدی نژاد چاقو زدن به شکم خودش بود/ امیدوارم خدا مشایی و احمدی نژاد را از هم جدا کند



 

 

 

محمود احمدی‌نژاد ,انتخابات مجلس نهم

 

محمدرضا باهنر در نشست هفتگی جبهه حامیان ولایت گفت:

- مجلس نهم یک ویژگی خاص دارد که آن هم، اولین انتخابات بعد از جریان فتنه بودن است
- بعد از انتخابات 88 فتنه‌گران می خواستند کمی آرای خود را با جنگ خیابانی پر کنند
- یک فتنه عظیمی راه انداختند و به نام تقلب می خواستند یک دغدغه ناباوری و بی ایمانی در افکار عمومی ایجاد کنند
- با این کارشان، عدم اعتماد به نظام را کلید زدند و دنبال مردد کردن مردم بودند و هزینه‌های زیادی را به نظام تحمیل کردند
- قبل از انقلاب هم منافقین در زندان‌های طاغوت بودند اما بعد از انقلاب به دنبال سهم خواهی بودند و احساس کردند نظام جمهوری اسلامی سهم اینها را نمی دهد و شروع به دشمنی با نظام کردند
- در انتخابات، فتنه‌گران و انحرافی ها دو هدف را دنبال می کنند: دلسرد کردن مردم و وارد کردن افراد خود در انتخابات
- تحریم‌ها و تحریک‌های دشمن هم برای کاهش حضور مردم در انتخابات است
- همه اصلاح‌طلبان فتنه‌گر نیستند. مثلا اصلاح طلبان مجلس هشتم، نامه های ما علیه سران فتنه را امضا کردند و به همین دلیل از نظر ما افراد مناسبی هستند. یکی از بحث های ما با جبهه پایداری همین است
- احمدی‌نژاد خدمات زیادی به نظام داشته است. برای همین امیدواریم خدا او را نجات دهد و این لاله و لادن را از هم جدا کند
- 11 روز خانه نشینی رئیس‌جمهور هم مانند چاقو زدن به شکم خود احمدی‌نژاد بود
- جبهه انحراف پیچیدگی بیشتری نسبت به جریان فتنه دارد
- به جای اینکه بگوییم من بیشتر انقلابی هستم و شما کمتر، بیاید با هم علیه دشمنان مشترک کار کنیم
- در ایام انتخابات، شادابی و طراوت و امید به آینده باید وجود داشته باشد؛ چرا که انتخابات ضریب امنیت ملی را افزایش می‌دهد.../خبرآنلاین