اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باهنر: به موبایل بنده فحش ارسال می‌شود


وی با بیان اینكه به موبایل بنده فحش و حرف‌های ركیك ارسال می‌شود، گفت: ‌اگر فحش یا سخن ركیكی نیز به من بگویند، از نظر بنده اشكالی ندارد چراكه برای حفظ منافع مردم استان حوزه انتخابیه‌ام تلاش كرده‌ام‌ و باید بگویم كه ما در ارتباط با كشاورزی اردبیل نیاز به آب داریم.

نائب رئیس اول مجلس با بیان اینكه نباید دنبال نطق‌های انتخاباتی باشیم، گفت: اسامی منتشر شده در مورد موافقان و مخالفان دوفوریت طرح نجات دریاچه ارومیه هیچ اعتبار قانونی ندارد.

حجت‌الاسلام سید‌كاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) طی تذكری با استناد به ماده 23 آئین‌نامه داخلی پارلمان، نسبت به انتشار اسامی برخی نمایندگان در یكی از سایت‌ها كه از آنها به عنوان نمایندگان مخالف دوفوریت طرح نجات آب دریاچه ارومیه نام برده شده بود، انتقاد كرد.

وی در بیان تذكر خود گفت: هفته گذشته دوفوریت طرح انتقال آب از سد ارس به دریاچه نمك ارومیه در مجلس مورد بررسی قرار گرفت اما رأی نیاورد.

موسوی با بیان اینكه باید شأن و جایگاه مجلس رعایت شود، گفت: ما به همه نمایندگان ارومیه احترام قائلیم و تك تك آنها را نور چشم خودمان می‌دانیم. اما باید بگویم كه سد ارس آب ندارد كه آب آن را بخواهیم به دریاچه نمك ارومیه انتقال دهیم، گویا برخی نمایندگان با اتاق فرمان مجلس در جریان هستند كه اسامی چندنفر از نمایندگان را در سایت‌ها به عنوان نمایندگان مخالف طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه منتشر كردند.

وی با بیان اینكه به موبایل بنده فحش و حرف‌های ركیك ارسال می‌شود، گفت: ‌اگر فحش یا سخن ركیكی نیز به من بگویند، از نظر بنده اشكالی ندارد چراكه برای حفظ منافع مردم استان حوزه انتخابیه‌ام تلاش كرده‌ام‌ و باید بگویم كه ما در ارتباط با كشاورزی اردبیل نیاز به آب داریم.

موسوی در خاتمه گفت: در حال حاضر در اكثر استان‌های كشور آب شرب نیز وجود ندارد.

در ادامه محمدرضا باهنر نائب رئیس اول مجلس در پاسخ به این تذكر حجت‌الاسلام موسوی گفت: در حال حاضر شما نباید به دنبال برخی نطق‌های انتخاباتی باشید.

وی افزود: یك سایت‌ یك سری اسامی را منتشر كرد كه این افراد به طرح نجات دریاچه ارومیه رأی موافق یا مخالف داده‌اند؛ طبق آئین‌نامه داخلی مجلس آرای نمایندگان مخفی و غیرعلنی است و ما از جهت اتاق فرمان مشكلی نداریم و به آن مطمئنیم و قطعا از اتاق فرمان چنین اسامی بیرون نرفته است.

باهنر اضافه كرد: ‌اسامی برخی نمایندگان در لیست منتشر شده وجود داشت كه آن نمایندگان روز چهارشنبه اصلا در مجلس حضور نداشتند و اخبار منتشر شده، حرف‌های مصنوعی رسانه‌ای است.

نائب رئیس اول مجلس همچنین گفت: ‌نام آقای پزشكیان در آن سایت منتشر شده در حالی كه آقای پزشكیان آن روز برای صحبت كردن به عنوان موافق دوفوریت طرح مذكور ثبت‌نام كرده بود.

‌وی تأكید كرد: آرای نمایندگان مخفی است و اسامی منتشر شده هیچ اعتبار قانونی ندارد و این سایت‌های تیری در تاریكی زدند اما هیئت رئیسه مجلس توضیحاتی را پیرامون این خبر از طریق روابط عمومی برای رسانه‌ها ارسال می‌كند و باید بگویم تذكر شما جای بیان در این جلسه را نداشت.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال 35 هزار پیامک به موبایل یک مسئول



معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس از ارسال 35 هزار پیامک به شماره موبایل استاندار این استان خبر داد.به گزارش فارس، حامد دهقانان، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اظهار داشت: استاندار در برقراری و ارتباط با مردم شماره تلفن خود را در اختیار شهروندان گذاشت که این امر با استقبال بی‌نظیر جامعه رو‌به‌‌رو شده است.

 

وی تصریح کرد: با در اختیار گذاشتن شماره همراه استاندار شاهد ارسال 35 هزار پیامک بوده، که از این تعداد 8 هزار پیامک مردمی الگوی کار بازرسان قرار گرفته است.../فارس