اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بانک ملی به برندگان قرعه کشی...



 

بانک ملی به برندگان قرعه کشی خود ۱۲۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون ریالی می دهد.

 

 

بانک ملی به برندگان قرعه کشی

 

 

پاداش ویژه سی و یکمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی، ۱۲۰۰ فقره جایزه ۲۵۰ میلیون ریالی است.

 


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ۱۰۰۰ فقره مجموعه انواع سکه بهار آزادی به ارزش هر مجموعه ۲۵ میلیون ریال، ۵۰۰ فقره کمک هزینه سفرهای زیارتی هر کدام به ارزش ۷ میلیون ریال، ۵۰۰ فقره بن خرید فرش دستبافت هر کدام به ارزش ۵ میلیون ریال، ۱۰۰۰ فقره بن خرید صنایع دستی هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی از دیگر پاداش های مادی مرحله سی و یکم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی است.

 


بانک ملی از عموم هموطنان ارجمند دعوت می کند از همین امروز با افتتاح ، حفظ و افزایش موجودی خود در حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک، علاوه بر سهیم شدن در اجر معنوی حاصل از این اقدام خداپسندانه، امتیازهای خود را برای کسب شانس بیشتر جهت برنده شدن جوایز این دوره از قرعه کشی حساب ها افزایش دهند. موجودی ۱۰۰ هزار ریال پیش شرط حضور در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران است و این بانک بابت هر ۵۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای سپرده گذاران منظور می کند.

 


ویدیو مرتبط :
::.. اعلام نتایج برندگان قرعه کشی ..::

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برندگان و بازندگان قرعه‌کشی جام جهانی


قرعه‌کشی جام جهانی انجام شد و چندین تیم به جشن پرداختند، و برخی تیم‌های دیگر هم از نتیجه ناراحت هستند.

سایت گل: پس از انجام قرعه‌کشی جام جهانی دیگر می‌دانیم که چه بازی‌هایی را در مرحله گروهی خواهیم دید. برخی گوی‌ها به سود برخی کشورها درآمدند و برخی تیم‌ها هم به فکر این هستند که در این شش ماه باقی‌مانده چه کارهای سختی پیش رو دارند.

قرعه‌کشی پرسش‌هایی درباره خود جام جهانی هم به وجود آورد. این که آیا این جام بهتر خواهد بود یا بدتر از قبل؟

در این‌جا نگاهی می‌اندازیم به برندگان و بازندگان قرعه‌کشی.

برندگان



هر گوی که از گلدان‌های مختلف درمی‌آمد، گروه E برای کشورهای اروپایی باقی‌مانده جذاب و جذاب‌تر می‌شد. و این فرانسه بود که در این گروه قرار گرفت؛ تیمی که حتی تا آستانه نرسیدن به جام جهانی هم رفت، تیمی که ممکن بود در قرعه‌ای بسیار دشوار بیفتد و اکنون در بدترین حالت به یک‌چهارم نهایی فکر می‌کند!

اولین رقیب آنها هندوراس در پورتو آلگره است. دومین مسابقه در سالوادور با سوییس است – یکی از سرگروه‌های ضعیف‌تر – و در نهایت هم با اکوادور در ماراکانا در ریو بازی خواهند کرد.

اما خبرهای خوب این‌جا تمام نمی‌شود. گروه F هم چندان قوی نیست و آبی‌ها احتمالا با بوسنی-هرزگووین یا نیجریه در مرحله یک‌هشتم نهایی دیدار خواهند کرد و مردان دیدیه دشان از همین حالا به فکر راهیابی به جمع هشت تیم برتر هستند.

آن بازگشت دراماتیک مقابل اوکراین انگار برایشان کوهی از اقبال به همراه آورده است.



در سال 2006 بود که آنها با هلند و آرژانتین در یک گروه قرار گرفتند. دوره بعدی مجبور شدند با برزیل و پرتغال دیدار کنند. انگار که خدایان جام جهانی علیه ساحل عاج بودند.

اما آنها در سال 2014 با خوش‌بینی بسیار بیشتری به جام جهانی خواهند رفت. این قرعه بهترین بخت را در اختیارشان می‌گذارد تا اثر خود را بر جام جهانی بگذارند.

اول بازی با ژاپن در رسیف، و پس از آن سفر به برازیلیا برای رویارویی با کلمبیا. آنها سپس به شمال برمی‌گردند تا با یونان در فورتالزا بازی کنند. این یعنی کار آنها بسیار آسان‌تر از دو دوره قبلی است.

اما عجیب نیست که کارشان پس از صعود سخت باشد. یک تیم خوب از گروه D در مرحله یک‌هشتم نهایی منتظرشان خواهد بود. دیدیه دروگبا و دوستان اما سرانجام فرصت آن را می‌یابند که به‌تدریج در مسابقات جا بیفتند و خود را آماده دیدارهای سخت‌تر سازند.





پیش از جام جهانی صحبت‌های بسیاری درباره تصمیم فیفا شده بود. این که تیم‌ها مطابق رده‌بندی اکتبر فیفا به عنوان سرگروه انتخاب شوند. در این میان حضور بلژیک در میان سرگروه‌ها هم یکی از دلایل این بحث‌ها بود.

اما آنها خوشحال هستند. گروه H به آنها یکی از آسان‌ترین مسیرها تا مرحله یک‌هشتم نهایی را می‌دهد.

فابیو کاپلو به‌سرعت گفت که تیم روسیه قرعه خوبی دارد، اما بلژیک هم همین طور. الجزایر و کره جنوبی احتمالا بخت چندانی نخواهند داشت.

مردان مارک ویلموتس پس از 12 سال به جام جهانی رسیده‌اند و خوشحال از نتیجه قرعه‌کشی هستند.

بازندگان



فیفا سرانجام به آن چیزی که شایسته‌اش بود رسید. استفاده از رتبه‌بندی اکتبر مشخص بود که منجر به قرعه‌کشی نامتوازن می‌شود و به این ترتیب برخی از تیم‌های بزرگ در همان مرحله گروهی حذف خواهند شد.

گروه B حذف دست کم یکی از تیم‌های بزرگ را رقم می‌زند. اسپانیا و هلند، فینالیست‌های 2010 این فینال را در روز دوم در سالوادور تکرار خواهند کرد. به علاوه شیلی هم هست. تازه، تیمی که دوم شود احتمالا باید با برزیل در بلو هوریزونته بازی کند. این یعنی دست کم یکی از تیم‌هایی که بختی جدی برای قهرمانی دارد به زودی حذف می‌شود.

ایتالیا، اروگوئه و انگلیس هم کنار هم قرار گرفته‌اند. آلمان، پرتغال و آمریکا و غنا هم گروه سختی را تشکیل داده‌اند. نباید از یک سو این طور می‌شد و از سوی دیگر فرانسه با امثال اکوادور، هندوراس و سوییس می‌افتاد. یا بلژیک که با الجزایر، کره جنوبی و روسیه هم‌گروه است.

تیم‌های خوب بسیاری زود به خانه برخواهند گشت. تیم‌های متوسط بسیاری هم به مراحل بالاتر خواهند رسید.



شیلی یکی از نکات مثبت جام جهانی 2010 بود و انتظار می‌رفت که در جام جهانی 2014 هم اوضاع برای آنها همین‌گونه باشد. اما اکنون آنها باید با دو فینالیست جام 2010 رقابت کنند.

آرتورو ویدال و الکسیس سانچس امیدهای یک کشور را به دوش می‌کشند. بسیاری امیدوار بودند تیمی که در سال 1962 سوم شد بتواند باز هم شگفتی‌ساز شود. بازی با استرالیا در کویابا سخت‌ترین کار ممکن نیست اما آن‌چه پس از آن روی می‌دهد با هر معیاری دشوار است.

اسپانیا رقیب دوم شیلی در ریو خواهد بود و دیدار نهایی هم بین آنها و هلند در سائوپائولو برگزار می‌شود. دیدار مرگ و زندگی. با توجه به  روند عالی هلندی‌ها در مرحله مقدماتی، این یکی از سخت‌ترین دیدارهای شیلی در تاریخ جام‌های جهانی خواهد بود.



روی هاجسون پیش از قرعه‌کشی گفته بود بیشتر نگران محل برگزاری دیدارهای انگلیس است تا رقیبانش. اما اکنون او از هر دو مورد خواهد ترسید.

دیدار اول انگلیس در مانائوس است، شهری که هاجسون خودش گفته بود به دلیل رطوبت دوست ندارد در آن بازی کند، آن هم مقابل ایتالیا، تیمی که در یورو 2012 انگلیس را برد!

البته دو شهر دیگر برای انگلیس مساعدتر خواهد بود. اما بازی‌ها همچنان سخت خواهند بود. اروگوئه سرگروه در سائوپائولو منتظر انگلیس است و سپس آنها با کاستاریکا در بلو هوریزونته بازی خواهند کرد. اگر انگلیس به موقع خود را روی فرم نرساند این احتمال کاملا وجود دارد که کارش به مرحله حذفی نکشد.